Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Pozvánka na workshop - Zdraví v akci-tipy a doporučení v péči o dětské zuby - Žamberk
28
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
29
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
30
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
31
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
1
Pozvánka na MHF Letohrad 2024
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
2
Pozvánka na MHF Letohrad 2024
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
3
Pozvánka na MHF Letohrad 2024
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
Participativní rozpočet 2024
Prodej jahod
Výlukový jízdní řád 3.6.-8.6.2024
4
Pozvánka na MHF Letohrad 2024
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
5
Odstávka elektřiny 5. 6. 2024
Pozvánka na MHF Letohrad 2024
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
6
Pozvánka na MHF Letohrad 2024
Odstávka elektřiny 6.6.2024
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
7
Zájezd na Křivoklát a Zbiroh
Pozvánka na MHF Letohrad 2024
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
8
Pozvánka na MHF Letohrad 2024
Dětský den
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
BURZA MÍSTNÍCH FARMÁŘŮ
9
Pozvánka na MHF Letohrad 2024
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
Informace o změnách jízdních řádů od 9. června
10
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
Prodej jahod 10.6.2024
Volby do Evropského parlamentu 2024 - výsledky Lukavice
11
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
12
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
Nabídka kontroly komínů
13
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
14
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
15
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
16
XVII. VŠESOKOLSKÝ SLET 2024
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
17
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
Prodej jahod
18
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
Výběrové řízení MěÚ Králíky: referent/ka dotačního managementu, cestovního ruchu
19
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
20
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
21
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
22
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
23
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
24
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
Info k dopravní situaci 11.6.2024
25
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
Info k dopravní situaci 11.6.2024
26
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
Info k dopravní situaci 11.6.2024
27
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
Info k dopravní situaci 11.6.2024
28
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
Info k dopravní situaci 11.6.2024
29
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
Info k dopravní situaci 11.6.2024
30
Aktuální info k dopravní situaci 27.květen
Info k dopravní situaci 11.6.2024
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality > Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk

Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk



Datum konání:
10.6.2019

Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk

Rekonstrukce budovy městského úřadu v ulici Nádražní v současné době úspěšně pokračuje a stavební změny v podkroví budovy (v části Úřadu práce) jsou již dobře viditelné.

Od června 2019 se práce přesunou přímo do prostor městského úřadu a my všichni se budeme dočasně potýkat s nestandardní situací, která vznikne při stavební činnosti přímo za provozu úřadu. Prosíme každého o pochopení a vstřícnost, protože se budou postupně upravovat všechny kanceláře úřadu a bude nutné operativně měnit jejich umístění i vzhledem k agendám, které jsou vykonávány přímo v kontaktu s občany města. Na všechny dočasné a aktuální změny budeme upozorňovat informačními letáky a mimořádným značením, a také zaměstnanci úřadu všem rádi poradí a pomohou najít přemístěné kolegy a jejich agendy.

  1. etapa proběhne ve dnech 3. 6. – 24. 7. 2019
    Práce začnou ve druhém poschodí budovy úřadu v Nádražní ulici a budou se týkat odboru právního, odboru kanceláře tajemníka, odboru obrany a krizového řízení a odboru sociálních věcí a zdravotnictví.
  2. etapa proběhne ve dnech 26. 7. – 2. 9. 2019
    Práce budou pokračovat v prvním poschodí budovy úřadu. V této době bude na jeden týden mimořádně přemístěna podatelna do zasedací místnosti o poschodí výše – vše bude výrazně označeno. Změny se dotknou také práce Živnostenského úřadu a odboru správního a dopravy. Agendy, které se týkají vyřizování občanských průkazů (OP), cestovních dokladů (CD), řidičských průkazů a registru vozidel, by v úředních dnech měly pracovat bez přerušení na svých původních místech, ale mimo úřední dny bude nutné provoz omezit nebo pozastavit, aby bylo možné provést stavební práce – podrobné informace o dnech, kdy dojde k omezení provozu, budou zveřejněny v prostorách úřadu i na webových stránkách města Žamberka.

Doporučujeme zkontrolovat platnost dokladů (OP, CD) před odjezdem na dovolenou.

V případě, že budete potřebovat nový doklad, přijďte o něj požádat co nejdříve.

 

Předem vám děkujeme za pochopení situace a toleranci. Těšíme se na setkání s vámi i za těchto nestandardních podmínek, kdy doufáme, že neztratíte sílu, náladu ani chuť na vyřizování nezbytných záležitostí. Rádi vám poskytneme všechny potřebné informace, aby vaše cesta nebyla zbytečná a vše bylo řádně vyřešeno.

Mgr. Radomíra Křenová
vedoucí kanceláře tajemníka