Vymezení Pardubického kraje

Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality > Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk

Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk



Datum konání:
10.6.2019

Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk

Rekonstrukce budovy městského úřadu v ulici Nádražní v současné době úspěšně pokračuje a stavební změny v podkroví budovy (v části Úřadu práce) jsou již dobře viditelné.

Od června 2019 se práce přesunou přímo do prostor městského úřadu a my všichni se budeme dočasně potýkat s nestandardní situací, která vznikne při stavební činnosti přímo za provozu úřadu. Prosíme každého o pochopení a vstřícnost, protože se budou postupně upravovat všechny kanceláře úřadu a bude nutné operativně měnit jejich umístění i vzhledem k agendám, které jsou vykonávány přímo v kontaktu s občany města. Na všechny dočasné a aktuální změny budeme upozorňovat informačními letáky a mimořádným značením, a také zaměstnanci úřadu všem rádi poradí a pomohou najít přemístěné kolegy a jejich agendy.

  1. etapa proběhne ve dnech 3. 6. – 24. 7. 2019
    Práce začnou ve druhém poschodí budovy úřadu v Nádražní ulici a budou se týkat odboru právního, odboru kanceláře tajemníka, odboru obrany a krizového řízení a odboru sociálních věcí a zdravotnictví.
  2. etapa proběhne ve dnech 26. 7. – 2. 9. 2019
    Práce budou pokračovat v prvním poschodí budovy úřadu. V této době bude na jeden týden mimořádně přemístěna podatelna do zasedací místnosti o poschodí výše – vše bude výrazně označeno. Změny se dotknou také práce Živnostenského úřadu a odboru správního a dopravy. Agendy, které se týkají vyřizování občanských průkazů (OP), cestovních dokladů (CD), řidičských průkazů a registru vozidel, by v úředních dnech měly pracovat bez přerušení na svých původních místech, ale mimo úřední dny bude nutné provoz omezit nebo pozastavit, aby bylo možné provést stavební práce – podrobné informace o dnech, kdy dojde k omezení provozu, budou zveřejněny v prostorách úřadu i na webových stránkách města Žamberka.

Doporučujeme zkontrolovat platnost dokladů (OP, CD) před odjezdem na dovolenou.

V případě, že budete potřebovat nový doklad, přijďte o něj požádat co nejdříve.

 

Předem vám děkujeme za pochopení situace a toleranci. Těšíme se na setkání s vámi i za těchto nestandardních podmínek, kdy doufáme, že neztratíte sílu, náladu ani chuť na vyřizování nezbytných záležitostí. Rádi vám poskytneme všechny potřebné informace, aby vaše cesta nebyla zbytečná a vše bylo řádně vyřešeno.

Mgr. Radomíra Křenová
vedoucí kanceláře tajemníka


image.png

25. 9. Zlata

Zítra: Andrea

Obec Lukavice zvažuje změnu systému sběru tříděného odpadu a to tak, že chce nahradit pytle na plast a papír čipovanými 240 nebo 120 l popelnicemi. Nákup popelnice by z 50% dotovala obec.

Chci zůstat u současného systému pytlového sběru plastu a papíru
24 (31.2%)
Chci změnu systému – sběr plastu a papíru do popelnic
53 (68.8%)
0 (0%)

Od 2. 9. 2021 7:31 celkem hlasů: 77

Hlasování uzavřeno.

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
30
Očkovací truck zamíří po 3 týdnech opět do Letohradu
31 1
Očkovací místo Orlickoústecké nemocnice - změny k 1.9.2021
2 3
moštování
4 5
6
Cvičení žen - začínáme 6.9.2021
7 8 9
Nábor Policie České republiky
10 11
Den zahrádkářů
Street workout exhibice
12
13
Cvičení dětí - zahájení 13.9.2021
Přerušení dodávky pitné vody
14
Odstávka elektrické energie 14.9.2021
15 16 17 18
Očkovací kamion - 18. září 2021 v Žamberku
Rybářské závody na Mostiskách
Uzavírka silnice z důvodu konání Žamberského duatlonu
19
20 21 22 23 24
Sběr odpadů a železa
25 26
27 28 29 30 1 2
Křapáčové hody 2021
3

Návštěvnost stránek

659820
logo