Vymezení Pardubického kraje

Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality > Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk

Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk



Datum konání:
10.6.2019

Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk

Rekonstrukce budovy městského úřadu v ulici Nádražní v současné době úspěšně pokračuje a stavební změny v podkroví budovy (v části Úřadu práce) jsou již dobře viditelné.

Od června 2019 se práce přesunou přímo do prostor městského úřadu a my všichni se budeme dočasně potýkat s nestandardní situací, která vznikne při stavební činnosti přímo za provozu úřadu. Prosíme každého o pochopení a vstřícnost, protože se budou postupně upravovat všechny kanceláře úřadu a bude nutné operativně měnit jejich umístění i vzhledem k agendám, které jsou vykonávány přímo v kontaktu s občany města. Na všechny dočasné a aktuální změny budeme upozorňovat informačními letáky a mimořádným značením, a také zaměstnanci úřadu všem rádi poradí a pomohou najít přemístěné kolegy a jejich agendy.

  1. etapa proběhne ve dnech 3. 6. – 24. 7. 2019
    Práce začnou ve druhém poschodí budovy úřadu v Nádražní ulici a budou se týkat odboru právního, odboru kanceláře tajemníka, odboru obrany a krizového řízení a odboru sociálních věcí a zdravotnictví.
  2. etapa proběhne ve dnech 26. 7. – 2. 9. 2019
    Práce budou pokračovat v prvním poschodí budovy úřadu. V této době bude na jeden týden mimořádně přemístěna podatelna do zasedací místnosti o poschodí výše – vše bude výrazně označeno. Změny se dotknou také práce Živnostenského úřadu a odboru správního a dopravy. Agendy, které se týkají vyřizování občanských průkazů (OP), cestovních dokladů (CD), řidičských průkazů a registru vozidel, by v úředních dnech měly pracovat bez přerušení na svých původních místech, ale mimo úřední dny bude nutné provoz omezit nebo pozastavit, aby bylo možné provést stavební práce – podrobné informace o dnech, kdy dojde k omezení provozu, budou zveřejněny v prostorách úřadu i na webových stránkách města Žamberka.

Doporučujeme zkontrolovat platnost dokladů (OP, CD) před odjezdem na dovolenou.

V případě, že budete potřebovat nový doklad, přijďte o něj požádat co nejdříve.

 

Předem vám děkujeme za pochopení situace a toleranci. Těšíme se na setkání s vámi i za těchto nestandardních podmínek, kdy doufáme, že neztratíte sílu, náladu ani chuť na vyřizování nezbytných záležitostí. Rádi vám poskytneme všechny potřebné informace, aby vaše cesta nebyla zbytečná a vše bylo řádně vyřešeno.

Mgr. Radomíra Křenová
vedoucí kanceláře tajemníka


Informační SMS

image.png

24. 9. Jaromír

Zítra: Zlata

 

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
31 1
Informace z Místní knihovny
2 3 4 5 6
7
Cvičení žen od 7.září 2020
8 9 10
Od čtvrtka 10. září budou povinné roušky ve vnitřních prostorách budov v celé ČR
11 12
ZRUŠENO - zájezd Vinobraní na Kuksu
13
14
Brána recyklace
Cvičení dětí
15
Den zahrádkářů-ZRUŠEN
Brána recyklace
Prodej kuřic
16
Brána recyklace
ČEZ - Upozornění k odstranění a okleštění stromoví a jiných porostů
Protipovodňová kontrola vodního toku
17
Brána recyklace
Vinobraní se neuskuteční
18
Brána recyklace
Koronavirus - změny od 18.9.2020
Ministerstvo zdravotnictví - nová opatření od 18.9.2020
Moštování 2020
19
Brána recyklace
Den zahrádkářů - ZRUŠEN
Uzavírka silnice z důvodu konání Žamberského duatlonu
20
Brána recyklace
21
Brána recyklace
Nová odběrová místa na covid-19 v Ústí nad Orlicí a Chrudimi
Policie ČR - nábor
22
Brána recyklace
23
Brána recyklace
Tip na dárek - Flash disk 16GB
24
Brána recyklace
25
Sběr odpadů a železa
Brána recyklace
26
Brána recyklace
27
Brána recyklace
28
Brána recyklace
29
Odstávka elektřiny 29.9.2020
30 1 2 3 4

Návštěvnost stránek

616191
logo