Vymezení Pardubického kraje

Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality > Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk

Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk



Datum konání:
10.6.2019

Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk

Rekonstrukce budovy městského úřadu v ulici Nádražní v současné době úspěšně pokračuje a stavební změny v podkroví budovy (v části Úřadu práce) jsou již dobře viditelné.

Od června 2019 se práce přesunou přímo do prostor městského úřadu a my všichni se budeme dočasně potýkat s nestandardní situací, která vznikne při stavební činnosti přímo za provozu úřadu. Prosíme každého o pochopení a vstřícnost, protože se budou postupně upravovat všechny kanceláře úřadu a bude nutné operativně měnit jejich umístění i vzhledem k agendám, které jsou vykonávány přímo v kontaktu s občany města. Na všechny dočasné a aktuální změny budeme upozorňovat informačními letáky a mimořádným značením, a také zaměstnanci úřadu všem rádi poradí a pomohou najít přemístěné kolegy a jejich agendy.

  1. etapa proběhne ve dnech 3. 6. – 24. 7. 2019
    Práce začnou ve druhém poschodí budovy úřadu v Nádražní ulici a budou se týkat odboru právního, odboru kanceláře tajemníka, odboru obrany a krizového řízení a odboru sociálních věcí a zdravotnictví.
  2. etapa proběhne ve dnech 26. 7. – 2. 9. 2019
    Práce budou pokračovat v prvním poschodí budovy úřadu. V této době bude na jeden týden mimořádně přemístěna podatelna do zasedací místnosti o poschodí výše – vše bude výrazně označeno. Změny se dotknou také práce Živnostenského úřadu a odboru správního a dopravy. Agendy, které se týkají vyřizování občanských průkazů (OP), cestovních dokladů (CD), řidičských průkazů a registru vozidel, by v úředních dnech měly pracovat bez přerušení na svých původních místech, ale mimo úřední dny bude nutné provoz omezit nebo pozastavit, aby bylo možné provést stavební práce – podrobné informace o dnech, kdy dojde k omezení provozu, budou zveřejněny v prostorách úřadu i na webových stránkách města Žamberka.

Doporučujeme zkontrolovat platnost dokladů (OP, CD) před odjezdem na dovolenou.

V případě, že budete potřebovat nový doklad, přijďte o něj požádat co nejdříve.

 

Předem vám děkujeme za pochopení situace a toleranci. Těšíme se na setkání s vámi i za těchto nestandardních podmínek, kdy doufáme, že neztratíte sílu, náladu ani chuť na vyřizování nezbytných záležitostí. Rádi vám poskytneme všechny potřebné informace, aby vaše cesta nebyla zbytečná a vše bylo řádně vyřešeno.

Mgr. Radomíra Křenová
vedoucí kanceláře tajemníka


image.png

16. 1. Ctirad

Zítra: Drahoslav

Aktuality

Obec Lukavice zvažuje změnu systému sběru tříděného odpadu a to tak, že chce nahradit pytle na plast a papír čipovanými 240 nebo 120 l popelnicemi. Nákup popelnice by z 50% dotovala obec.

Chci zůstat u současného systému pytlového sběru plastu a papíru
24 (31.2%)
Chci změnu systému – sběr plastu a papíru do popelnic
53 (68.8%)
0 (0%)

Od 2. 9. 2021 7:31 celkem hlasů: 77

Hlasování uzavřeno.

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
27
Vánoční stezka - adventní putování
28
Vánoční stezka - adventní putování
29
Vánoční stezka - adventní putování
30
Vánoční stezka - adventní putování
31
Vánoční stezka - adventní putování
1
Vánoční stezka - adventní putování
2
Vánoční stezka - adventní putování
3
Vánoční stezka - adventní putování
4 5 6 7
Albertinum Žamberk - výběrové řízení
8
Tříkrálová sbírka
9
10 11 12 13
Telefonáty seniorům - podvodné techniky
informační servis - pomoc při růstu cen energií
14
Tříkrálová sbírka 2022 - poděkování
15 16
17
čipované popelnice
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Návštěvnost stránek

671868
logo