Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Kotlíkové dotace pro nízkopříjmové domácnosti v Pardubickém kraji II
Lukavský občasník 1/2024
27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8
Pozvánka na Valnou hromadu T.J. Sokol Lukavice
9
Dětský maškarní karneval
10
11 12 13 14 15
Prodej nosných kuřic
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality > Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk

Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk



Datum konání:
10.6.2019

Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk

Rekonstrukce budovy městského úřadu v ulici Nádražní v současné době úspěšně pokračuje a stavební změny v podkroví budovy (v části Úřadu práce) jsou již dobře viditelné.

Od června 2019 se práce přesunou přímo do prostor městského úřadu a my všichni se budeme dočasně potýkat s nestandardní situací, která vznikne při stavební činnosti přímo za provozu úřadu. Prosíme každého o pochopení a vstřícnost, protože se budou postupně upravovat všechny kanceláře úřadu a bude nutné operativně měnit jejich umístění i vzhledem k agendám, které jsou vykonávány přímo v kontaktu s občany města. Na všechny dočasné a aktuální změny budeme upozorňovat informačními letáky a mimořádným značením, a také zaměstnanci úřadu všem rádi poradí a pomohou najít přemístěné kolegy a jejich agendy.

  1. etapa proběhne ve dnech 3. 6. – 24. 7. 2019
    Práce začnou ve druhém poschodí budovy úřadu v Nádražní ulici a budou se týkat odboru právního, odboru kanceláře tajemníka, odboru obrany a krizového řízení a odboru sociálních věcí a zdravotnictví.
  2. etapa proběhne ve dnech 26. 7. – 2. 9. 2019
    Práce budou pokračovat v prvním poschodí budovy úřadu. V této době bude na jeden týden mimořádně přemístěna podatelna do zasedací místnosti o poschodí výše – vše bude výrazně označeno. Změny se dotknou také práce Živnostenského úřadu a odboru správního a dopravy. Agendy, které se týkají vyřizování občanských průkazů (OP), cestovních dokladů (CD), řidičských průkazů a registru vozidel, by v úředních dnech měly pracovat bez přerušení na svých původních místech, ale mimo úřední dny bude nutné provoz omezit nebo pozastavit, aby bylo možné provést stavební práce – podrobné informace o dnech, kdy dojde k omezení provozu, budou zveřejněny v prostorách úřadu i na webových stránkách města Žamberka.

Doporučujeme zkontrolovat platnost dokladů (OP, CD) před odjezdem na dovolenou.

V případě, že budete potřebovat nový doklad, přijďte o něj požádat co nejdříve.

 

Předem vám děkujeme za pochopení situace a toleranci. Těšíme se na setkání s vámi i za těchto nestandardních podmínek, kdy doufáme, že neztratíte sílu, náladu ani chuť na vyřizování nezbytných záležitostí. Rádi vám poskytneme všechny potřebné informace, aby vaše cesta nebyla zbytečná a vše bylo řádně vyřešeno.

Mgr. Radomíra Křenová
vedoucí kanceláře tajemníka