Nově byla zřízena služba "Vložení vlastní aktuality" - konající se na území obce Lukavice
Po vyplnění formuláře a při splnění podmínek pro vložení bude Vaše akce (kulturní, sportovní, turistická a pod.), konající se na území obce Lukavice, vložena na tuto stránku a zaslána tudíž odběratelům přihlášeným k odběru aktualit.
Datum konání: 5. 9. 2024
Datum konání: 5. 9. 2024
Projekt „Jsem v kurzu“ pro občany podporuje dvě klíčové oblasti, a to zvýšení digitálních dovedností IT a dovedností pro Průmysl 4.0. Nabídka kurzů je dostupná komukoliv, kdo má zájem se vzdělávat, aby zlepšil své postavení na trhu práce: uchazeči o zaměstnání, zájemci o zaměstnání (studenti, podnikatelé, matky na rodičovské dovolené, aj.).
Informační materiál k projektu NPO Jsem v kurzu pro občany.docx
V databázi jsou nabízeny:
o Zabezpečované rekvalifikace
- určena především uchazečům o zaměstnání
- kurzy prostřednictvím ÚP ČR po vysoutěžení veřejných zakázek
- proplacení až celé ceny kurzu
o Zvolené rekvalifikace
- vhodná pro uchazeče i zájemce o zaměstnání
- klient si vybírá kurz i vzdělavatele sám
- kurzovné až do 50 000 Kč v posledních 3 letech
- proplacení až celé ceny kurzu
o Vzdělávací kurzy (neakreditované), zaměřené na rozvoj digitálního vzdělávání (rozvoj digitálních dovedností v oblasti IT či na rozvoj digitálních dovedností v oblasti Průmyslu 4.0)
- vhodné pro uchazeče i zájemce o zaměstnání
- nutná spoluúčast klienta 18 % z celkové částky kurzu
- klient si vybírá kurz prostřednictvím webu
- kurzovné až do 50 000 Kč v posledních 3 letech
Zájemce si může tyto kurzy prohlížet na stránkách www.mpsv.cz/web/cz/jsem-v-kurzu a v případě zájmu si skrze datovou schránku fyzické osoby (nikoliv podnikatele) či Identitu občana podat přihlášku, ve které zároveň souhlasí s evidencí zájemce o zaměstnání, pokud již není v evidenci úřadu práce. Vše probíhá skrze databázi, klient tak nikam nedochází. Kontaktní osobou za Krajskou pobočku v Pardubicích Úřadu práce ČR je Bc. Anna Šuhájková, tel.: 950 144 737, e-mail: anna.suhajkova@uradprace.cz
Datum konání: 3. 9. 2024
Chovatelé ze Stradouně se omlouvají, ale z důvodu poruchy vozidla se prodej kuřic dnes 3. září 2024 NEUSKUTEČNÍ - o náhradním termínu (pravděpodobně čtvrtek 5.9.) budete informováni.
Datum konání: 2. 9. 2024
T.J. Sokol Lukavice zahajuje cvičení žen v sokolovně v pondělí 2. 9. 2024 od 19 hodin s Janou a ve středu 4. 9. 2024 od 19 hodin s Andreou.
Pravidelné hodiny jsou každé pondělí a středu od 19 do 20 hodin v sokolovně.
Datum konání: 2. 9. 2024
Po skončení úplné uzavírky křižovatky "u cihelny" se vrátí provoz linky 700970 do předchozího výlukového režimu.
Jízdní řád je v příloze.
Datum konání: 1. 9. 2024
Knihovnice paní Lehká oznamuje, že knihovna po prázdninové pauze opět zahájí provoz v neděli 1. září 2024 od 09:00 do 11:00 hodin.
Pravidelná otevírací doba knihovny je nezměněná tedy: úterý 18:00 - 19:00 hodin a neděle 9:00 - 11:00 hodin.
Datum konání: 29. 8. 2024 - 26. 9. 2024
Dle aktuálního stavu opravy silnice je situace pro svozy popelnic následující.
komunál:
čtvrtek 29.8. - je možno svézt popelnice na chodník u čp.90 Fajfrovi (již opravený úsek silnice s novým asfaltem)
čtvrtek 12.9. - lze projet celou trasou beze změn, popelnice přistavíte na obvyklé místo
čtvrtek 26.9. - je možno svézt popelnice na chodník u čp.90 Fajfrovi
plast, papír:
středa 11.9. - lze projet celou trasou beze změn, popelnice přistavíte na obvyklé místo
bio:
středa 4.9. - je možno svézt popelnice na chodník u čp.90 Fajfrovi
středa 18.9. - je možno svézt popelnice na chodník u čp.90 Fajfrovi
středa 2.10. - již budou všechny svozy fungovat v obvyklém režimu
Bioodpad lze průběžně vozit do kontejnerů na bioodpad, které jsou aktuálně umístěné na parkovišti u Restaurace U Beranů.
V souvislosti s odpady ještě upozorňujeme, že pro mobilní svoz odpadů, který proběhne 20.září, bude zrušeno stanoviště u autobusové zastávky "U kapličky" a případný odpad lze odevzdat na nejbližším stanovišti, což je u AVA.
Datum konání: 28. 8. 2024
Město Králíky
OZNÁMENÍ o vyhlášení výběrového řízení
Referent/referentka odboru životní prostředí – vodní hospodářství
Datum konání: 28. 8. 2024 - 4. 9. 2024
Od středy 28. srpna do středy 4. září 2024 je na obecním úřadě možno vyzvednout objednané kompostéry. Kompostér o objemu 800 litrů je v demontovaném stavu a váží 22 kg (asi neodnesete jen v ruce).
doba výdeje: středa 28.8. + pondělí 2.9. + středa 4.9. v době od 8 do 17 hod.
čtvrtek 29.8 + úterý 3.9. v době od 8 do 15 hod.
pátek 30.8. v době 8 - 12 hod.
Kompostéry mají objednány tyto čísla popisné: 25, 31, 32, 38, 43, 48, 53, 56, 59, 65, 73, 104, 105, 111, 121, 140, 145, 173, 177, 197, 204, 207, 209, 230, 231, 238, 240, 250, 259, 266, 275, 289, 295, 331, 333-338, 370, 373, 375, 376, 379, 381, 382, 384, 390, 392, 395, 396, 408; ev.č.7
Ostatní, kteří už potvrdili telefonicky svůj zájem zde již nejsou uvedeni.
Máme k dispozici ještě cca 25 ks volných kompostérů. Pokud jste trvale žijící v Lukavici a neobdrželi jste kompostér "v první vlně", můžete se přihlásit k odběru. 1 kompostér vydáváme na jedno číslo popisné.
Zde k náhledu smlouva, která bude k podpisu při výdeji kompostéru:
Datum konání: 27. 8. 2024
V nejbližší době proběhne výdej kompostérů, které si v minulosti zájemci objednali. Obec objednala 30 ks kompostérů navíc a tak je nyní možnost si ještě kompostér doobjednat. Kompostéry budou mít občané ve výpůjčce a po skončení doby udržitelnosti projektu jim budou bezplatně převedeny do vlastnictví.
O kompostéry mohou žádat obyvatelé trvale obydlených nemovitostí, které v minulosti kompostér neobdrželi. 1 kompostér je pro jedno číslo popisné.
Objednávku můžete učinit telefonicky na tel. 465 621 425, 465 618 355 nebo emailem oulukavice.pokladna@orlicko.cz
Výdej kompostérů bude oznámen samostatnou zprávou.
pondělí 8:00-12:00 12:30-17:00
středa 8:00-12:00 12:30-17:00