Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Provozní doba - Městský úřad Žamberk
27
Orelský vánoční turnaj dvojic
Provozní doba - Městský úřad Žamberk
28
Provozní doba - Městský úřad Žamberk
Vánoční úřední doba Obecního úřadu Lukavice
29
Vánoční turnaj ve stolním tenise
Provozní doba - Městský úřad Žamberk
30
Provozní doba - Městský úřad Žamberk
31 1
2 3 4
Pokyny pro platbu poplatku za odpady a za psa - 2023
5 6 7
Tříkrálová sbírka 2023
8
9 10 11 12
Přednáška pro veřejnost
13
Tříkrálová sbírka 2023 - poděkování
14
Výsledky I.kola volby prezidenta v Lukavici
15
16 17 18 19 20 21
Hasičský ples 2023
22
23 24 25
Lukavský občasník 1/2023
26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality

Aktuality


Nově byla zřízena služba "Vložení vlastní aktuality" - konající se na území obce Lukavice

Po vyplnění formuláře a při splnění podmínek pro vložení bude Vaše akce (kulturní, sportovní, turistická a pod.), konající se na území obce Lukavice, vložena na tuto stránku a zaslána tudíž odběratelům přihlášeným k odběru aktualit.

Vložení vlastní aktuality

Štítky:



































Hledá se britská modrá kočka

Datum konání: 8. 2. 2021

Hledá se britská modrá kočka

Kočka slyší na jméno Micka, ztratila se 6.2.2021 v Lukavici.
Informace na tel. 777 137 774

 

ztracená kočka 2 2021.jpg


Publikováno 8. 2. 2021 12:50

Ombudsman dětem a náctiletým

Datum konání: 8. 2. 2021

Informace z úřadu Ombudsmana

Vytvořili jsme nový informační leták o působnosti veřejného ochránce práv určený dětem a mladým dospělým. Zároveň jsme připravili video, které dětem poutavou formou představuje působnost veřejného ochránce práv, shrnuje způsoby, jak se na veřejného ochránce práv mohou děti obracet, a popisuje, jak s jejich podněty naložíme. Průvodkyní je dvanáctiletá Anička, která se do zpracování videa pustila v souvislosti s plněním domácího úkolu do školy. 

https://deti.ochrance.cz/

 

 

Leták - Ombudsman dětem.pdf

 

Ombudsman dětem_obr.1.pngOmbudsman dětem_obr.2.png


Publikováno 8. 2. 2021 7:54

Očkovací centrum v Orlickoústecké nemocnici

Datum konání: 8. 2. 2021

Očkovací centrum bylo přemístěno do budovy F

Orlickoústecká nemocnice je v současné době jedním z pěti míst v kraji, která očkují veřejnost proti covid-19. Od 5. 2. 2021 se zde přesouvá očkovací centrum z budovy interního oddělení do budovy F, kde trvale sídlí například laboratoře oddělení klinické biochemie. Vstup do očkovacího centra je situován z jižní strany budovy a je bezbariérový. Přímo naproti vstupu do očkovacího centra se ve vnitřním areálu nemocnice nachází parkoviště pro 20 osobních vozů, další parkování pro očkované je vyhrazeno před hlavním vjezdem do nemocnice. Pro lepší dostupnost dojezdu vozem k očkovacímu místu byl navíc otevřen technický vjezd v jižní části areálu nemocnice.

Na očkování proti covid-19 je nutné se předem zaregistrovat na webové stránce https://registrace.mzcr.cz. Jakmile se na zvoleném očkovacím místě uvolní termíny, zájemce o očkování obdrží na svůj mobilní telefon SMS s kódem PIN2, který využije pro rezervaci svého termínu očkování. Tu musí provést na webové adrese https://reservatic.com/ockovani.

K očkování je nutné s sebou přinést občanský průkaz a kartičku pojišťovny, případně vyplněný Dotazník před očkováním proti covid-19, který je dostupný ke stažení na webové stránce https://www.nempk.cz/informace/ockovani-proti-covid-19.

 

Bližší informace související s COVID-19 naleznete na web stránkách NPK, a.s. – Orlickoústecká nemocnice http://usti.nempk.cz

 

OČM_OUN_mapa.jpg


Publikováno 8. 2. 2021 7:40

Usnesení vlády - sbírka zákonů z 28.1.2021

Datum konání: 29. 1. 2021

2021 01 28 usnesení vlády sbírka zákonů 016-21.pdf


Publikováno 29. 1. 2021 9:02

Výzva Pardubického kraje k předkládání žádostí o podporu v roce 2021

Datum konání: 25. 1. 2021

Pardubický kraj – Rada Pardubického kraje vyhlásila usnesením (č. R/144/21 ze dne 18.01.2021) dotační program: „Program podpory kultury a památkové péče v Pardubickém kraji na rok 2021, Podprogram 3 – Podpora památkové péče“. Žádosti podávají žadatelé (vlastníci) přímo na Pardubický kraj. V letošním roce lze podat žádosti: doporučenou poštou, elektronicky nebo do datové schránky Pardubického kraje.

 

Potřebné informace, podmínky a příslušné formuláře najdete na internetových stránkách Pardubického kraje (viz odkaz níže). Důležité je pročíst úplné znění podprogramu: „Podprogram 3 – Podpora památkové péče“.

Pardubický kraj - Dotační programy probíhající (pardubickykraj.cz)

 

V rámci podporované oblasti je nadále možno žádat v rámci tří podprogramů:

  1. Podprogram A – Stavební obnova kulturních památek
  2. Podprogram B – Restaurování kulturních památek a jejich uměleckých nebo uměleckořemeslných součástí
  3. Podprogram C – Zachování a obnova drobných objektů památkového charakteru – místního významu, neevidovaných v ÚSKP ČR, za využití tradič. materiálů a technologii (např. obnova božích muk, smírčích kamenů, kapliček, křížků apod.).

 

Poznámka: Žadatel může na jednu památku podat pouze jednu žádost do podprogramu A a jednu žádost do podprogramu B. Věnujte pozornost (v daném podprogramu A, B a C) uvedené minimální finanční výši poskytnuté dotace, povinné spoluúčasti žadatele a uvedeným dokladům, které je žadatel povinen přiložit k žádosti o dotaci.

 

Žádosti lze podávat v termínu od 01.03.2021 do 31.03.2021

 

 

Ing. Iveta Hoffmannová, referent oddělení územního plánování a památkové péče

Odbor regionálního rozvoje a územního plánování, Městský úřad Žamberk

 


Publikováno 25. 1. 2021 16:27

Usnesení vlády - sbírka zákonů z 22.1.2021

Datum konání: 25. 1. 2021

Sbírka zákonů ze dne 22.1.2021

USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY
- prodloužení nouzového stavu státu do 14. 2. 2021.

 

2021 01 22 usnesení vlády sb011-21.pdf


Publikováno 25. 1. 2021 8:13

Město Letohrad vyhlašuje sbírku-pomoc českým rodinám, postiženým zemětřesením v Chorvatsku

Datum konání: 20. 1. 2021

Město Letohrad vyhlašuje sbírku - pomoc českým rodinám, postiženým zemětřesením v Chorvatsku

více informací níže a na odkaze http://letohrad.eu/pomozme-krajanum-postizenym-zemetresenim-v-chorvatsku-verejna-sbirka/d-65171

 

A4-sbirka.jpg


Publikováno 20. 1. 2021 11:01

Aktualizované informace Finančního úřadu

Datum konání: 18. 1. 2021

Omezený provoz na územních pracovištích je prodloužen do 22. ledna

Zavádíme infolinky k podávání informací a pomoci s vyplněním daňových přiznání k dani z nemovitých věcí

Vzhledem k vyhlášeným vládním opatřením budou nadále pracoviště Finančního úřadu pro Pardubický kraj do 22. ledna 2021 přístupná pro veřejnost pouze v omezeném rozsahu, a to v pondělí od 8:00 do 13:00 hod a ve středu od 12:00 do 17:00 hod. Daňová pokladna je v provozu jen na ÚP v Pardubicích, Boženy Němcové 2625.

Pracoviště v Hlinsku, Holicích, Litomyšli, Moravské Třebové a Přelouči jsou i nadále zcela uzavřena.

Ve věci daně z nemovitých věcí se Vám zaměstnanci budou věnovat ve dnech

od 4. ledna 2021 do 5. února 2021 každý pracovní den, vždy v době

 pondělí, středa         8:00 – 16:30 hod.

 úterý, čtvrtek            8:00 – 15:00 hod.

 pátek                         8:00 – 13:30 hod.

 

Tisková zpráva 18.1.2021.docx


Publikováno 18. 1. 2021 15:30

Nabídka revize kotlů na tuhá paliva, kontroly a čištění komínů

Datum konání: 18. 1. 2021 - 31. 1. 2021

Firma: TOPENÁŘSKÝ SERVIS s.r.o. a společenství kominíků a topenářů.

 

Bude provádět v naší obci revize kotlů na tuhá paliva. Dále pak provádí revize, kontroly a čištění komínů, kontroly kotlů na plynná paliva.

Termín revizí a kontrol se uskuteční v SOBOTU dne 30.1.2021

 

-cena za kontrolu a čištění komínu je 350 kč

-cena za kontrolu a čištění plynového kotle je od 350 kč

-cena za revizi kotle na tuhá paliva je 800 kč

 

Zájemci se mohou objednat telefonicky na telefonním čísle: 608 748 989

                          S pozdravem: TOPENÁŘSKÝ SERVIS s.r.o

                           Malá Morávka 287, 793 36;   IČO:  04346971

 

Identifikační čísla spolupracujících subjektů: 04346971, 05104815, 02138115, 02695308

 

LETÁK nabídka topenářských služeb.docx


Publikováno 17. 1. 2021 17:49

PODNIKÁNÍ od A do Z - informace, nabídka seminářů

Datum konání: 18. 1. 2021

Informace do P-PINK, Mgr. Hana Štěpánová, Projektová manažerka pro rozvoj spolupráce se vzdělávacími institucemi a obcemi na území Pardubického kraje

 

Pro rok 2021 jsme připravili sérii odborných přednášek, které jsou shrnuty pod název projektu „PODNIKÁNÍ od A do Z“. Přednášky budou probíhat online každé 3. úterý v měsíci napříč rokem 2021 vždy od 9:00 hodin. Pokud nebudete mít zrovna čas, tak si přednášku můžete pustit později ze záznamu. Témata budou zajímavá a prospěšná: podnikatelský plán, finance, komunikace, právo, marketing offline, pojištění, měkké dovednosti, obchod a marketing online.

 

Leták, POZVÁNKA NA CELOROČNÍ VZDĚLÁVÁNÍ PRO PODNIKATELE, 13.1. 2021.pdf


Publikováno 17. 1. 2021 17:41