Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Provozní doba - Městský úřad Žamberk
27
Orelský vánoční turnaj dvojic
Provozní doba - Městský úřad Žamberk
28
Provozní doba - Městský úřad Žamberk
Vánoční úřední doba Obecního úřadu Lukavice
29
Vánoční turnaj ve stolním tenise
Provozní doba - Městský úřad Žamberk
30
Provozní doba - Městský úřad Žamberk
31 1
2 3 4
Pokyny pro platbu poplatku za odpady a za psa - 2023
5 6 7
Tříkrálová sbírka 2023
8
9 10 11 12
Přednáška pro veřejnost
13
Tříkrálová sbírka 2023 - poděkování
14
Výsledky I.kola volby prezidenta v Lukavici
15
16 17 18 19 20 21
Hasičský ples 2023
22
23 24 25
Lukavský občasník 1/2023
26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality

Aktuality


Nově byla zřízena služba "Vložení vlastní aktuality" - konající se na území obce Lukavice

Po vyplnění formuláře a při splnění podmínek pro vložení bude Vaše akce (kulturní, sportovní, turistická a pod.), konající se na území obce Lukavice, vložena na tuto stránku a zaslána tudíž odběratelům přihlášeným k odběru aktualit.

Vložení vlastní aktuality

Štítky:




































Výzva Pardubického kraje k předkládání žádostí o podporu v roce 2021

Datum konání: 25. 1. 2021

Pardubický kraj – Rada Pardubického kraje vyhlásila usnesením (č. R/144/21 ze dne 18.01.2021) dotační program: „Program podpory kultury a památkové péče v Pardubickém kraji na rok 2021, Podprogram 3 – Podpora památkové péče“. Žádosti podávají žadatelé (vlastníci) přímo na Pardubický kraj. V letošním roce lze podat žádosti: doporučenou poštou, elektronicky nebo do datové schránky Pardubického kraje.

 

Potřebné informace, podmínky a příslušné formuláře najdete na internetových stránkách Pardubického kraje (viz odkaz níže). Důležité je pročíst úplné znění podprogramu: „Podprogram 3 – Podpora památkové péče“.

Pardubický kraj - Dotační programy probíhající (pardubickykraj.cz)

 

V rámci podporované oblasti je nadále možno žádat v rámci tří podprogramů:

  1. Podprogram A – Stavební obnova kulturních památek
  2. Podprogram B – Restaurování kulturních památek a jejich uměleckých nebo uměleckořemeslných součástí
  3. Podprogram C – Zachování a obnova drobných objektů památkového charakteru – místního významu, neevidovaných v ÚSKP ČR, za využití tradič. materiálů a technologii (např. obnova božích muk, smírčích kamenů, kapliček, křížků apod.).

 

Poznámka: Žadatel může na jednu památku podat pouze jednu žádost do podprogramu A a jednu žádost do podprogramu B. Věnujte pozornost (v daném podprogramu A, B a C) uvedené minimální finanční výši poskytnuté dotace, povinné spoluúčasti žadatele a uvedeným dokladům, které je žadatel povinen přiložit k žádosti o dotaci.

 

Žádosti lze podávat v termínu od 01.03.2021 do 31.03.2021

 

 

Ing. Iveta Hoffmannová, referent oddělení územního plánování a památkové péče

Odbor regionálního rozvoje a územního plánování, Městský úřad Žamberk

 


Publikováno 25. 1. 2021 16:27

Usnesení vlády - sbírka zákonů z 22.1.2021

Datum konání: 25. 1. 2021

Sbírka zákonů ze dne 22.1.2021

USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY
- prodloužení nouzového stavu státu do 14. 2. 2021.

 

2021 01 22 usnesení vlády sb011-21.pdf


Publikováno 25. 1. 2021 8:13

Město Letohrad vyhlašuje sbírku-pomoc českým rodinám, postiženým zemětřesením v Chorvatsku

Datum konání: 20. 1. 2021

Město Letohrad vyhlašuje sbírku - pomoc českým rodinám, postiženým zemětřesením v Chorvatsku

více informací níže a na odkaze http://letohrad.eu/pomozme-krajanum-postizenym-zemetresenim-v-chorvatsku-verejna-sbirka/d-65171

 

A4-sbirka.jpg


Publikováno 20. 1. 2021 11:01

Aktualizované informace Finančního úřadu

Datum konání: 18. 1. 2021

Omezený provoz na územních pracovištích je prodloužen do 22. ledna

Zavádíme infolinky k podávání informací a pomoci s vyplněním daňových přiznání k dani z nemovitých věcí

Vzhledem k vyhlášeným vládním opatřením budou nadále pracoviště Finančního úřadu pro Pardubický kraj do 22. ledna 2021 přístupná pro veřejnost pouze v omezeném rozsahu, a to v pondělí od 8:00 do 13:00 hod a ve středu od 12:00 do 17:00 hod. Daňová pokladna je v provozu jen na ÚP v Pardubicích, Boženy Němcové 2625.

Pracoviště v Hlinsku, Holicích, Litomyšli, Moravské Třebové a Přelouči jsou i nadále zcela uzavřena.

Ve věci daně z nemovitých věcí se Vám zaměstnanci budou věnovat ve dnech

od 4. ledna 2021 do 5. února 2021 každý pracovní den, vždy v době

 pondělí, středa         8:00 – 16:30 hod.

 úterý, čtvrtek            8:00 – 15:00 hod.

 pátek                         8:00 – 13:30 hod.

 

Tisková zpráva 18.1.2021.docx


Publikováno 18. 1. 2021 15:30

Nabídka revize kotlů na tuhá paliva, kontroly a čištění komínů

Datum konání: 18. 1. 2021 - 31. 1. 2021

Firma: TOPENÁŘSKÝ SERVIS s.r.o. a společenství kominíků a topenářů.

 

Bude provádět v naší obci revize kotlů na tuhá paliva. Dále pak provádí revize, kontroly a čištění komínů, kontroly kotlů na plynná paliva.

Termín revizí a kontrol se uskuteční v SOBOTU dne 30.1.2021

 

-cena za kontrolu a čištění komínu je 350 kč

-cena za kontrolu a čištění plynového kotle je od 350 kč

-cena za revizi kotle na tuhá paliva je 800 kč

 

Zájemci se mohou objednat telefonicky na telefonním čísle: 608 748 989

                          S pozdravem: TOPENÁŘSKÝ SERVIS s.r.o

                           Malá Morávka 287, 793 36;   IČO:  04346971

 

Identifikační čísla spolupracujících subjektů: 04346971, 05104815, 02138115, 02695308

 

LETÁK nabídka topenářských služeb.docx


Publikováno 17. 1. 2021 17:49

PODNIKÁNÍ od A do Z - informace, nabídka seminářů

Datum konání: 18. 1. 2021

Informace do P-PINK, Mgr. Hana Štěpánová, Projektová manažerka pro rozvoj spolupráce se vzdělávacími institucemi a obcemi na území Pardubického kraje

 

Pro rok 2021 jsme připravili sérii odborných přednášek, které jsou shrnuty pod název projektu „PODNIKÁNÍ od A do Z“. Přednášky budou probíhat online každé 3. úterý v měsíci napříč rokem 2021 vždy od 9:00 hodin. Pokud nebudete mít zrovna čas, tak si přednášku můžete pustit později ze záznamu. Témata budou zajímavá a prospěšná: podnikatelský plán, finance, komunikace, právo, marketing offline, pojištění, měkké dovednosti, obchod a marketing online.

 

Leták, POZVÁNKA NA CELOROČNÍ VZDĚLÁVÁNÍ PRO PODNIKATELE, 13.1. 2021.pdf


Publikováno 17. 1. 2021 17:41

COVID 19 - Informace týkající se očkování

Datum konání: 17. 1. 2021

Tady jsou očkovací centra ve vašem kraji.pdf

Velký manuál k rezervaci.pdf

Otázky a odpovědi.pdf

Metodika.pdf

Kde se přihlásit a co si připravit.pdf

Jedenáct bodů o vakcinaci.pdf


Publikováno 17. 1. 2021 17:34

Informace k platbě poplatků a úředních hodinách

Datum konání: 6. 1. 2021 - 25. 1. 2021

Upozorňujeme občany, že z technicko-administrativních důvodů je v roce 2021 možno zaplatit poplatek za odpady až od středy 13.1.2021

Dále připomínáme, že na základě usnesení vlády ČR došlo k omezení úředních hodin pouze na pondělí a středu 10.00 - 12.00 a 14.00 - 17.00 hodin

Pokyny pro platbu poplatku za odpady a za psa

Dle OZV č.5/2020 je poplatek splatný do 31.3.2021.  Poplatky je možno platit v kanceláři obecního úřadu hotově nebo platební kartou, případně převodem na účet číslo 4122 611/0100 KB nebo 123 9344 379/0800 ČS; VS: číslo popisné; Zpráva pro příjemce: popl.odpad (jméno) ...osob/pes. (Při platbě převodem, se prosím, nejdříve např.telefonicky ujistěte o výši poplatku - z důvodu započítaných slev.)

Poplatek za odpad
Základní částka je jednotná pro všechny poplatníky 550 Kč za osobu minus sleva dle odevzdaných čárových kódů v roce 2020. Dále jsou od poplatku osvobozeny děti narozené v příslušném kalendářním roce; poplatník starší 80 let bude mít slevu 100 Kč.

Pytle na třídění odpadu, čárové kódy a známky na popelnice obdržíte po zaplacení na obecním úřadě. Zbývající čárové kódy z roku 2020 můžete používat i v roce 2021, pouze od 1.1.2021 se znovu načítají slevy za odevzdané vytříděné pytle.

 

Poplatek za psa
Poplatek za psa staršího 3 měsíců: 100,- Kč; za druhého a dalšího psa:250,- Kč
splatnost do 31. března 2021


Publikováno 6. 1. 2021 11:31

Informace FÚ k omezenému provozu a vyplnění daňových přiznání

Datum konání: 5. 1. 2021

Informace Finančního úřadu pro Pardubický kraj

Omezený provoz na územních pracovištích je prodloužen do 22. ledna

Zavádíme infolinky k podávání informací a pomoci s vyplněním daňových přiznání k dani z nemovitých věcí

Vzhledem k vyhlášeným vládním opatřením budou nadále pracoviště Finančního úřadu pro Pardubický kraj do 22. ledna 2021 přístupná pro veřejnost pouze v omezeném rozsahu, a to v pondělí a ve středu od 8:00 do 13:00 hod. Daňová pokladna je v provozu jen na
ÚP v Pardubicích, Boženy Němcové 2625.

Pracoviště v Hlinsku, Holicích, Litomyšli, Moravské Třebové a Přelouči jsou i nadále zcela uzavřena.

Ve věci daně z nemovitých věcí se Vám zaměstnanci budou věnovat ve dnech

od 4. ledna 2021 do 5. února 2021 každý pracovní den, vždy v době

pondělí, středa         8:00 – 16:30 hod.

úterý, čtvrtek            8:00 – 15:00 hod.

pátek                         8:00 – 13:30 hod.

 

více informací níže v detailu zprávy

 

tisková zpráva FÚ 2021.docx


Publikováno 5. 1. 2021 10:53

Svoz bioodpadů v roce 2021 - sudé středy

Datum konání: 4. 1. 2021

Informace k svozu bioodpadu

Svozovým dnem v roce 2021 je STŘEDA, svozy budou probíhat v termínu 10.3. - 17.11.2021 (v sudé týdny).
Datumy svozů souhlasí tak, jak jsou uvedeny v letáku.


Publikováno 4. 1. 2021 18:26