Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
24 25
Obecní úřad pro nemoc uzavřen
26
Obecní úřad pro nemoc uzavřen
27
Masopust 2025
Obecní úřad pro nemoc uzavřen
28
Obecní úřad pro nemoc uzavřen
1 2
3 4 5 6 7 8
výročka zahrádkářů
9
10 11
Upozornění na odstávku elektřiny 11.3.2025
12 13 14
Valná hromada T.J. Sokol Lukavice
15
Dětský maškarní karneval 2025
16
SVATOJOSEFSKÁ KAVÁRNA v ZŠ
Informace z místní knihovny
17
Nabídka - roznos letáků
18 19 20
Členská schůze - Konzum Lukavice
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality

Aktuality


Nově byla zřízena služba "Vložení vlastní aktuality" - konající se na území obce Lukavice

Po vyplnění formuláře a při splnění podmínek pro vložení bude Vaše akce (kulturní, sportovní, turistická a pod.), konající se na území obce Lukavice, vložena na tuto stránku a zaslána tudíž odběratelům přihlášeným k odběru aktualit.

Vložení vlastní aktuality

Štítky:




































Letní kino - Ženy v běhu

Datum konání: 9. 7. 2021

Z důvodu nepřízně počasí se dnešní promítání letního kina RUŠÍ.

Náhradní termín je stanoven na 1.8.2021.

 

Obec Lukavice zve v pátek 9. července 2021, na putovní letní kino na hřiště u sokolovny, se začátkem po 21:30 hodin.
Promítat se bude česká komedie ŽENY V BĚHU.
Deky a dobrou náladu s sebou. Vstupné 50 Kč.
Dodržujte Covid-19 opatření.

 


Publikováno 15. 6. 2021 8:32

Letní kino v Lukavici

Datum konání: 15. 6. 2021

Hlasujte v anketě na tomto webu a vyberte si film pro promítání letního kina v Lukavici. Hlasuje se do pondělí 14.6.2021 do 13 hod! Promítat budeme v pátek 9.července na hřišti u sokolovny. Vstupné 50 Kč.


Autor: Ilona Severová Publikováno 10. 6. 2021 15:22

Sbírka Diakonie Broumov

Datum konání: 4. 5. 2021 - 6. 5. 2021

Diakonie Broumov ve spolupráci s obcí Lukavice pořádá sbírku ošacení a dalších věcí (viz.leták), která se uskuteční ve dnech 4. - 6. května 2021.

Seznam věcí, které můžete dát do sbírky:

  • Veškeré letní a zimní oblečení (dámské, pánské, dětské) nepoškozené s  fungujícími zipy
  • Lůžkoviny, prostěradla, ručníky, utěrky – čisté i mírně poškozené,
  • Záclony, závěsy – nepoškozené
  • Látky (minimálně 1m2, prosíme, nedávejte nám odřezky a zbytky látek)
  • Domácí potřeby (nádobí bílé i černé, skleničky) zabalené v krabici
  • Vatované a péřové přikrývky, polštáře a deky, peří
  • Obuv – nepoškozená a v párech (svázaných gumičkou)
  • Kabelky, batohy, drobné předměty z domácnosti
  • Hračky – nepoškozené a kompletní, také plyšové
  • Menší elektrospotřebiče – mohou být i nefunkční
  • Knihy

 

VĚCI, KTERÉ VZÍT NEMŮŽEME:

  • ledničky, televize, počítače, matrace, koberce – z ekologických důvodů
  • nábytek
  • znečištěný a vlhký textil

 

Sbírka se uskuteční v hasičské zbrojnici (budova ObÚ):

 úterý     4. května 2021    od 7 -  do 15 hod.

 středa   5. května 2021    od 7 -  do 17 hod.

 čtvrtek  6. května 2021    od 7 -  do 15 hod.

            

 

 

 


Autor: Ilona Severová Publikováno 21. 4. 2021 14:30

Uzavření obecního úřadu a Konzumu

Datum konání: 28. 4. 2021 - 29. 4. 2021

Oznamujeme, že z důvodu přerušení dodávky elektrické energie, bude ve dnech 28. a 29. dubna 2021 obecní úřad UZAVŘEN a stejně tak prodejna Konzum Lukavice bude z tohoto důvodu uzavřena.

7. května odstávka el. energie zrušena, proto se uzavření obecního úřadu a prodejny Konzum RUŠÍ.


Publikováno 26. 4. 2021 16:54

Minuta ticha

Datum konání: 22. 3. 2021

V pondělí 22.března uplyne přesně rok od prvního prokázaného úmrtí nemocného koronavirem na území České republiky.

Obec Lukavice se v pondělí 22.3.2021 připojí k iniciativě Minuta ticha za oběti pandemie. V rámci solidarity a vyjádření úcty k obětem koronaviru a všem jejich pozůstalým, bude na budově obecního úřadu vyvěšena černá vlajka a až se v pravé poledne rozezní zvony, budeme držet minutu ticha za více než 23 tisíc našich spoluobčanů, kteří podlehli pandemii.

Děkujeme všem, kteří se k tomuto aktu připojí.

  


Autor: Ilona Severová Publikováno 18. 3. 2021 15:53

ČEZ Distribuce, a.s. změnila způsob oznamování plánovaných odstávek elektřiny

Datum konání: 10. 3. 2021

Informace ČEZ Distribuce, a.s.
 
Od 1. 1. 2021 se již nevylepují papírová oznámení o plánovaných odstávkách elektřiny a přešlo se na elektronický způsob informování.
Každý zákazník si může sjednat zasílání upozornění na plánované odstávky ke svému odběrnému místu e-mailem nebo SMS zdarma na www.cezdistribuce.cz/sluzba. Zákazník k tomu potřebuje datum narození nebo IČO a EAN kód, který najde na vyúčtování za elektřinu.

Pro veřejnost jsou informace k dispozici také na stránkách www.cezdistribuce.cz/odstavky, a to vždy nejpozději 15 dnů před konáním odstávky.
 

Publikováno 10. 3. 2021 8:58

Informace k platbě poplatků a úředních hodinách

Datum konání: 6. 1. 2021 - 25. 1. 2021

Upozorňujeme občany, že z technicko-administrativních důvodů je v roce 2021 možno zaplatit poplatek za odpady až od středy 13.1.2021

Dále připomínáme, že na základě usnesení vlády ČR došlo k omezení úředních hodin pouze na pondělí a středu 10.00 - 12.00 a 14.00 - 17.00 hodin

Pokyny pro platbu poplatku za odpady a za psa

Dle OZV č.5/2020 je poplatek splatný do 31.3.2021.  Poplatky je možno platit v kanceláři obecního úřadu hotově nebo platební kartou, případně převodem na účet číslo 4122 611/0100 KB nebo 123 9344 379/0800 ČS; VS: číslo popisné; Zpráva pro příjemce: popl.odpad (jméno) ...osob/pes. (Při platbě převodem, se prosím, nejdříve např.telefonicky ujistěte o výši poplatku - z důvodu započítaných slev.)

Poplatek za odpad
Základní částka je jednotná pro všechny poplatníky 550 Kč za osobu minus sleva dle odevzdaných čárových kódů v roce 2020. Dále jsou od poplatku osvobozeny děti narozené v příslušném kalendářním roce; poplatník starší 80 let bude mít slevu 100 Kč.

Pytle na třídění odpadu, čárové kódy a známky na popelnice obdržíte po zaplacení na obecním úřadě. Zbývající čárové kódy z roku 2020 můžete používat i v roce 2021, pouze od 1.1.2021 se znovu načítají slevy za odevzdané vytříděné pytle.

 

Poplatek za psa
Poplatek za psa staršího 3 měsíců: 100,- Kč; za druhého a dalšího psa:250,- Kč
splatnost do 31. března 2021


Publikováno 6. 1. 2021 11:31

Svoz bioodpadů v roce 2021 - sudé středy

Datum konání: 4. 1. 2021

Informace k svozu bioodpadu

Svozovým dnem v roce 2021 je STŘEDA, svozy budou probíhat v termínu 10.3. - 17.11.2021 (v sudé týdny).
Datumy svozů souhlasí tak, jak jsou uvedeny v letáku.


Publikováno 4. 1. 2021 18:26

Zřízení dětské skupiny na ZŠ Žamberk, Nádražní 743

Datum konání: 13. 10. 2020

Základní škola Nádražní 743, Žamberk byla určena jako škola k vykonávání péče o děti a mládež, k nimž nemohou za krizové situace vykonávat péči rodiče nebo jiný zákonný zástupce, a to pro celé území ORP Žamberk.

 

Komu je dětská skupina ZŠ Nádražní 743 určena:

  • Děti zaměstnanců bezpečnostních sborů, obecní policie, poskytovatelů zdravotních služeb, orgánů ochrany veřejného zdraví, poskytovatelů sociálních služeb, sociálních pracovníků zařazených k výkonu sociální práce na krajských a obecních úřadech, sociálních pracovníků a dalších odborných pracovníků v sociálně-právní ochraně dětí, příslušníků ozbrojených sil nebo pedagogických či nepedagogických pracovníků určené školy
  • Věk dětí od 3 do 10 let
  • Místo: školní družina při ZŠ, zvonek Družina 1
  • Doba provozu: pondělí – pátek od 7:00 do 16:00 hodin
  • Začátek provozu – středa 14.10.2020 v 7:00 hodin
  • Další podmínky: přijímáme pouze zdravé děti, bez projevu respirační či jiné infekce, které se v předchozích 14 dnech nevrátilo z rizikových zemí či jim nebylo nařízeno karanténní opatření
  • Stravování – svačina vlastní, pitný režim a oběd bude zajištěn
  • Nutnost objednání služby nejdéle den předem do 16:00 hodin. Kontaktní osoba Mgr. Roman Pospíšil, tel č. 737 100 228 nebo na e-mailu zspospisil@seznam.cz
  • Zákonný zástupce vyplní přihlášku při předání dítěte do dětské skupiny

 

Mgr. Dagmar Ducháčková

Odbor sociálních věcí a zdrav.

 

Dětská skupina od 14.10.2020.docx


Publikováno 13. 10. 2020 13:51

Provoz obecního úřadu

Datum konání: 28. 9. 2020 - 1. 10. 2020

Obecní úřad Lukavice oznamuje, že ve dnech 29. 9. – 2. 10. 2020 bude pro veřejnost uzavřen. Občané mohou využít elektronickou a telefonickou komunikaci s úřadem. Neodkladné záležitosti (např. žádost o vydání voličského průkazu) budou řešeny po předchozí telefonické domluvě.

Po tomto termínu bude úřad pro veřejnost k dispozici v úřední dny – pondělí a středa 8 - 12 a 13 -17 hod.


Autor: Ilona Severová Publikováno 25. 9. 2020 13:44