Spotřebitelská poradna
Občanské sdružení spotřebitelů TEST spotřebitelům nabízí v rámci poradny bezplatně:
-
Právní poradenství z oblasti spotřebitelského práva (reklamace, nedodání zboží v termínu, poškození oděvu v čistírně, předváděcí akce, ubytování v hotelu nižší kategorie, vysoké vyúčtování za energie, podmínky pojistných, úvěrových a leasingových smluv a jiné) na telefonní lince. Poradenství je zdarma, platí se pouze cena běžného hovoru.
Telefonní linka: 299 149 009
Provozní doba: Po – Pá 9 – 17 hod
-
Publikace, např. tištěná informační brožura o marketingových praktikách prodejců na předváděcích akcích určená převážně seniorům.
-
Databázi nebezpečných výrobků volně zpřístupněnou na webových stránkách www.nebezpecnevyrobky.cz s možností si zvolit pravidelné zasílání nových informací k vybrané kategorii výrobků.
-
Vzory, vybrané vzory právních listin a podání vypracované pro konkrétní účel (volně ke stažení na webových stránkách www.dtest.cz),
web: http://www.dtest.cz/
