Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29 30
Táta a syn - představení
31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
Lukavský ples
15 16
17 18
Upozornění na odstávku elektřiny - 18. a 20.2.2025
19 20 21 22 23
24 25
Obecní úřad pro nemoc uzavřen
26
Obecní úřad pro nemoc uzavřen
27
Masopust 2025
Obecní úřad pro nemoc uzavřen
28
Obecní úřad pro nemoc uzavřen
1 2
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality

Aktuality


Nově byla zřízena služba "Vložení vlastní aktuality" - konající se na území obce Lukavice

Po vyplnění formuláře a při splnění podmínek pro vložení bude Vaše akce (kulturní, sportovní, turistická a pod.), konající se na území obce Lukavice, vložena na tuto stránku a zaslána tudíž odběratelům přihlášeným k odběru aktualit.

Vložení vlastní aktuality

Štítky:





































Výzva Pardubického kraje k předkládání žádostí o podporu v roce 2021

Datum konání: 25. 1. 2021

Pardubický kraj – Rada Pardubického kraje vyhlásila usnesením (č. R/144/21 ze dne 18.01.2021) dotační program: „Program podpory kultury a památkové péče v Pardubickém kraji na rok 2021, Podprogram 3 – Podpora památkové péče“. Žádosti podávají žadatelé (vlastníci) přímo na Pardubický kraj. V letošním roce lze podat žádosti: doporučenou poštou, elektronicky nebo do datové schránky Pardubického kraje.

 

Potřebné informace, podmínky a příslušné formuláře najdete na internetových stránkách Pardubického kraje (viz odkaz níže). Důležité je pročíst úplné znění podprogramu: „Podprogram 3 – Podpora památkové péče“.

Pardubický kraj - Dotační programy probíhající (pardubickykraj.cz)

 

V rámci podporované oblasti je nadále možno žádat v rámci tří podprogramů:

  1. Podprogram A – Stavební obnova kulturních památek
  2. Podprogram B – Restaurování kulturních památek a jejich uměleckých nebo uměleckořemeslných součástí
  3. Podprogram C – Zachování a obnova drobných objektů památkového charakteru – místního významu, neevidovaných v ÚSKP ČR, za využití tradič. materiálů a technologii (např. obnova božích muk, smírčích kamenů, kapliček, křížků apod.).

 

Poznámka: Žadatel může na jednu památku podat pouze jednu žádost do podprogramu A a jednu žádost do podprogramu B. Věnujte pozornost (v daném podprogramu A, B a C) uvedené minimální finanční výši poskytnuté dotace, povinné spoluúčasti žadatele a uvedeným dokladům, které je žadatel povinen přiložit k žádosti o dotaci.

 

Žádosti lze podávat v termínu od 01.03.2021 do 31.03.2021

 

 

Ing. Iveta Hoffmannová, referent oddělení územního plánování a památkové péče

Odbor regionálního rozvoje a územního plánování, Městský úřad Žamberk

 


Publikováno 25. 1. 2021 16:27

Usnesení vlády - sbírka zákonů z 22.1.2021

Datum konání: 25. 1. 2021

Sbírka zákonů ze dne 22.1.2021

USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY
- prodloužení nouzového stavu státu do 14. 2. 2021.

 

2021 01 22 usnesení vlády sb011-21.pdf


Publikováno 25. 1. 2021 8:13

Město Letohrad vyhlašuje sbírku-pomoc českým rodinám, postiženým zemětřesením v Chorvatsku

Datum konání: 20. 1. 2021

Město Letohrad vyhlašuje sbírku - pomoc českým rodinám, postiženým zemětřesením v Chorvatsku

více informací níže a na odkaze http://letohrad.eu/pomozme-krajanum-postizenym-zemetresenim-v-chorvatsku-verejna-sbirka/d-65171

 

A4-sbirka.jpg


Publikováno 20. 1. 2021 11:01

Aktualizované informace Finančního úřadu

Datum konání: 18. 1. 2021

Omezený provoz na územních pracovištích je prodloužen do 22. ledna

Zavádíme infolinky k podávání informací a pomoci s vyplněním daňových přiznání k dani z nemovitých věcí

Vzhledem k vyhlášeným vládním opatřením budou nadále pracoviště Finančního úřadu pro Pardubický kraj do 22. ledna 2021 přístupná pro veřejnost pouze v omezeném rozsahu, a to v pondělí od 8:00 do 13:00 hod a ve středu od 12:00 do 17:00 hod. Daňová pokladna je v provozu jen na ÚP v Pardubicích, Boženy Němcové 2625.

Pracoviště v Hlinsku, Holicích, Litomyšli, Moravské Třebové a Přelouči jsou i nadále zcela uzavřena.

Ve věci daně z nemovitých věcí se Vám zaměstnanci budou věnovat ve dnech

od 4. ledna 2021 do 5. února 2021 každý pracovní den, vždy v době

 pondělí, středa         8:00 – 16:30 hod.

 úterý, čtvrtek            8:00 – 15:00 hod.

 pátek                         8:00 – 13:30 hod.

 

Tisková zpráva 18.1.2021.docx


Publikováno 18. 1. 2021 15:30

Nabídka revize kotlů na tuhá paliva, kontroly a čištění komínů

Datum konání: 18. 1. 2021 - 31. 1. 2021

Firma: TOPENÁŘSKÝ SERVIS s.r.o. a společenství kominíků a topenářů.

 

Bude provádět v naší obci revize kotlů na tuhá paliva. Dále pak provádí revize, kontroly a čištění komínů, kontroly kotlů na plynná paliva.

Termín revizí a kontrol se uskuteční v SOBOTU dne 30.1.2021

 

-cena za kontrolu a čištění komínu je 350 kč

-cena za kontrolu a čištění plynového kotle je od 350 kč

-cena za revizi kotle na tuhá paliva je 800 kč

 

Zájemci se mohou objednat telefonicky na telefonním čísle: 608 748 989

                          S pozdravem: TOPENÁŘSKÝ SERVIS s.r.o

                           Malá Morávka 287, 793 36;   IČO:  04346971

 

Identifikační čísla spolupracujících subjektů: 04346971, 05104815, 02138115, 02695308

 

LETÁK nabídka topenářských služeb.docx


Publikováno 17. 1. 2021 17:49

PODNIKÁNÍ od A do Z - informace, nabídka seminářů

Datum konání: 18. 1. 2021

Informace do P-PINK, Mgr. Hana Štěpánová, Projektová manažerka pro rozvoj spolupráce se vzdělávacími institucemi a obcemi na území Pardubického kraje

 

Pro rok 2021 jsme připravili sérii odborných přednášek, které jsou shrnuty pod název projektu „PODNIKÁNÍ od A do Z“. Přednášky budou probíhat online každé 3. úterý v měsíci napříč rokem 2021 vždy od 9:00 hodin. Pokud nebudete mít zrovna čas, tak si přednášku můžete pustit později ze záznamu. Témata budou zajímavá a prospěšná: podnikatelský plán, finance, komunikace, právo, marketing offline, pojištění, měkké dovednosti, obchod a marketing online.

 

Leták, POZVÁNKA NA CELOROČNÍ VZDĚLÁVÁNÍ PRO PODNIKATELE, 13.1. 2021.pdf


Publikováno 17. 1. 2021 17:41

COVID 19 - Informace týkající se očkování

Datum konání: 17. 1. 2021

Tady jsou očkovací centra ve vašem kraji.pdf

Velký manuál k rezervaci.pdf

Otázky a odpovědi.pdf

Metodika.pdf

Kde se přihlásit a co si připravit.pdf

Jedenáct bodů o vakcinaci.pdf


Publikováno 17. 1. 2021 17:34

Informace k platbě poplatků a úředních hodinách

Datum konání: 6. 1. 2021 - 25. 1. 2021

Upozorňujeme občany, že z technicko-administrativních důvodů je v roce 2021 možno zaplatit poplatek za odpady až od středy 13.1.2021

Dále připomínáme, že na základě usnesení vlády ČR došlo k omezení úředních hodin pouze na pondělí a středu 10.00 - 12.00 a 14.00 - 17.00 hodin

Pokyny pro platbu poplatku za odpady a za psa

Dle OZV č.5/2020 je poplatek splatný do 31.3.2021.  Poplatky je možno platit v kanceláři obecního úřadu hotově nebo platební kartou, případně převodem na účet číslo 4122 611/0100 KB nebo 123 9344 379/0800 ČS; VS: číslo popisné; Zpráva pro příjemce: popl.odpad (jméno) ...osob/pes. (Při platbě převodem, se prosím, nejdříve např.telefonicky ujistěte o výši poplatku - z důvodu započítaných slev.)

Poplatek za odpad
Základní částka je jednotná pro všechny poplatníky 550 Kč za osobu minus sleva dle odevzdaných čárových kódů v roce 2020. Dále jsou od poplatku osvobozeny děti narozené v příslušném kalendářním roce; poplatník starší 80 let bude mít slevu 100 Kč.

Pytle na třídění odpadu, čárové kódy a známky na popelnice obdržíte po zaplacení na obecním úřadě. Zbývající čárové kódy z roku 2020 můžete používat i v roce 2021, pouze od 1.1.2021 se znovu načítají slevy za odevzdané vytříděné pytle.

 

Poplatek za psa
Poplatek za psa staršího 3 měsíců: 100,- Kč; za druhého a dalšího psa:250,- Kč
splatnost do 31. března 2021


Publikováno 6. 1. 2021 11:31

Informace FÚ k omezenému provozu a vyplnění daňových přiznání

Datum konání: 5. 1. 2021

Informace Finančního úřadu pro Pardubický kraj

Omezený provoz na územních pracovištích je prodloužen do 22. ledna

Zavádíme infolinky k podávání informací a pomoci s vyplněním daňových přiznání k dani z nemovitých věcí

Vzhledem k vyhlášeným vládním opatřením budou nadále pracoviště Finančního úřadu pro Pardubický kraj do 22. ledna 2021 přístupná pro veřejnost pouze v omezeném rozsahu, a to v pondělí a ve středu od 8:00 do 13:00 hod. Daňová pokladna je v provozu jen na
ÚP v Pardubicích, Boženy Němcové 2625.

Pracoviště v Hlinsku, Holicích, Litomyšli, Moravské Třebové a Přelouči jsou i nadále zcela uzavřena.

Ve věci daně z nemovitých věcí se Vám zaměstnanci budou věnovat ve dnech

od 4. ledna 2021 do 5. února 2021 každý pracovní den, vždy v době

pondělí, středa         8:00 – 16:30 hod.

úterý, čtvrtek            8:00 – 15:00 hod.

pátek                         8:00 – 13:30 hod.

 

více informací níže v detailu zprávy

 

tisková zpráva FÚ 2021.docx


Publikováno 5. 1. 2021 10:53

Svoz bioodpadů v roce 2021 - sudé středy

Datum konání: 4. 1. 2021

Informace k svozu bioodpadu

Svozovým dnem v roce 2021 je STŘEDA, svozy budou probíhat v termínu 10.3. - 17.11.2021 (v sudé týdny).
Datumy svozů souhlasí tak, jak jsou uvedeny v letáku.


Publikováno 4. 1. 2021 18:26