Vymezení Pardubického kraje

Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Prohlášení o přístupnosti

Prohlášení o přístupnosti

ODDÍL 1

POVINNÉ POŽADAVKY NA OBSAH

Provozovatel tohoto webu se zavazuje ke zpřístupnění obsahu této webové prezentace v souladu se směrnicí Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/2102, dále v souladu se zákonem č. 99/2019 Sb., o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací a o změně zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů ve znění pozdějších předpisů.
Toto prohlášení o přístupnosti se vztahuje na tuto doménu - obeclukavice.cz

Stav souladu

Tyto internetové stránky jsou v souladu s výše uvedenými předpisy a dále s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 s výjimkami uvedenými níže.

Některé dokumenty přicházejí pro uveřejnění na web již nepřístupné (z jiných úřadů, vygenerované účetním systémem apod.). Provozovatel webu má nicméně povinnost je zveřejnit, takže tak činí. Podobně některá starší fota či fotoalba ve fotogaleriích postrádají alternativní textový popis. Některá videa vložená přímo na web mohou postrádat titulky. Uvedení těchto nedostatků do souladu se zákonem a s pravidly přístupnosti by v tomto případě bylo pro provozovatele finančně náročné, takže podle § 7 zákona 99/2019 Sb. toto není dodatečně upravováno.

Některé informace na tomto webu jsou nabízeny v podobě dokumentů formátu PDF. Pro zobrazení takových dokumentů je třeba mít nainstalovaný prohlížeč Adobe Reader, který je zdarma ke stažení z internetového serveru společnosti Adobe. Případně některý z alternativních prohlížečů (Foxit Reader, PDF-XChange Viewer a mnoho dalších). Většina dokumentů ve formátu PDF jde také přímo zobrazit v běžných prohlížečích. Dále zde mohou být dokumenty ve formátu MS Office, případně podobných kancelářských aplikací (ve formátech .doc, .docx, .odt, .xls, .xlsx, .ods a podobných). Takovéto soubory dokáže zobrazit a editovat většina běžně používaných textových editorů (MS Office, Libre Office, Open Office). V některých případech se mohou zobrazovat přímo v prohlížeči v přístupné formě.

Toto prohlášení bylo vypracováno dne 1. 9. 2019

Toto prohlášení bylo vypracováno posouzením provedeným třetí stranou – technickým provozovatelem těchto internetových stránek (společností Antee s.r.o.). Pro vypracování prohlášení byly použity výše uvedené zákony a legislativní normy a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, dále normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávané standardy Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.

Zpětná vazba a kontaktní údaje

Kontakt na provozovatele:

Vaše případné náměty či informace o problémech při zobrazovaní těchto stránek můžete zaslat na adresu:

webmaster@obeclukavice.cz

Kontakt na dodavatele technického řešení:

ipo@antee.cz

Postupy pro prosazování práva

V případě neuspokojivé odpovědi na oznámení nebo žádost zaslanou v souladu s čl. 7 odst. 1 písm. b) směrnice, kontaktujte příslušný orgán pro prosazování práva:

Ministerstvo vnitra
odbor eGovernmentu
náměstí Hrdinů 1634/3
140 21 Praha 4
e-mail: pristupnost@mvcr.cz

image.png

22. 1. Slavomír

Zítra: Zdeněk

 

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
28
Provozní doba o vánočních svátcích
Antigenní testování obyvatel
29
Provozní doba o vánočních svátcích
Antigenní testování obyvatel
Sbírka zákonů ze dne 21. a 23.12.2020
Matice opatření PES
30
Provozní doba o vánočních svátcích
Antigenní testování obyvatel
31
Provozní doba o vánočních svátcích
Antigenní testování obyvatel
1
Antigenní testování obyvatel
2
Antigenní testování obyvatel
3
Antigenní testování obyvatel
4
Antigenní testování obyvatel
Informace o cenách vodného a stočného 2021
Svoz bioodpadů v roce 2021 - sudé středy
5
Antigenní testování obyvatel
Informace FÚ k omezenému provozu a vyplnění daňových přiznání
6
Antigenní testování obyvatel
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
7
Antigenní testování obyvatel
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
8
Antigenní testování obyvatel
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
9
Antigenní testování obyvatel
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
10
Antigenní testování obyvatel
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
11
Antigenní testování obyvatel
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
12
Antigenní testování obyvatel
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
13
Antigenní testování obyvatel
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
14
Antigenní testování obyvatel
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
15
Antigenní testování obyvatel
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
16
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
17
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
COVID 19 - Informace týkající se očkování
18
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
PODNIKÁNÍ od A do Z - informace, nabídka seminářů
Nabídka revize kotlů na tuhá paliva, kontroly a čištění komínů
Aktualizované informace Finančního úřadu
19
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
20
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
Město Letohrad vyhlašuje sbírku-pomoc českým rodinám, postiženým zemětřesením v Chorvatsku
21
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
22
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
23
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
24
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
25
Informace k platbě poplatků a úředních hodinách
26 27 28 29 30 31

Návštěvnost stránek

629845
logo