Vymezení Pardubického kraje

Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Povinné informace

Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 442/2006 Sb.

1. Oficiální název

Obec Lukavice

2. Důvod a způsob založení

Obec Lukavice (dále jen obec) má dlouholetou tradici a její činnost se řídí zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích, v plném znění.

3. Organizační struktura

Seznam organizací:
PO Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí

4. Kontaktní spojení

  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Obecní úřad Lukavice
    Lukavice 117
    561 51 Letohrad

  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Obecní úřad Lukavice
    Lukavice 117
    561 51 Letohrad

  • 4.3 Úřední hodiny

  • 4.4 Telefonní čísla

    pevná linka: 465 621 425, 465 618 355
    mobil: 602 381 416

  • 4.5 Číslo faxu

    465 621 425

  • 4.6 Adresa internetové stránky

    www.obeclukavice.cz

  • 4.7 Adresa e-podatelny

    Elektronická podání v digitální podobě lze učinit těmito způsoby:

    - vyplněním příslušného formuláře pro tyto účely Elektronická podatelna 

    - zasláním e-mailové zprávy na adresu elektronické podatelny oulukavice@orlicko.cz

    - osobním doručením technického nosiče dat, na kterém je uloženo doručované elektronické podání.

    Všeobecná pravidla elektronického podání:

    1. Podle ustanovení § 40 odst. 3 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, je písemný právní úkon platný, je-li podepsán jednající osobou; činí-li právní úkon více osob, nemusí být jejich podpisy na téže listině, ledaže právní předpis stanoví jinak. Pokud je právní úkon učiněn elektronickými prostředky, může být podepsán elektronicky za podmínek stanovených zákonem č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů. V případě, že podání podává orgán veřejné moci, a to z důvodů vylučujících jinak závazné užití informačního systému datových schránek, je povinnen podání opatřit výlučně zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydávaným akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb („uznávaný elektronický podpis").


    2. Pokud je podání učiněno prostřednictvím informačního systému datových schránek a je učiněno fyzickou osobou, pro niž byla datová schránka zřízena, podnikající fyzickou osobou, pro niž byla datová schránka zřízena, statutárním orgánem právnické osoby, členem statutárního orgánu právnické osoby nebo vedoucím organizační složky podniku zahraniční právnické osoby zapsané v obchodním rejstříku, jednající za právnickou osobu, pro niž byla datová schránka zřízena, nebo jimi pověřenou osobou, má podání stejné účinky jako úkon učiněný písemně a podepsaný, ledaže jiný právní předpis nebo vnitřní předpis požaduje společný úkon více z uvedených osob, tedy podpis příslušné osoby je nahrazen autentizací provedenou uvedeným informačním systémem (§ 18 odst. 2 zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů).


    3. Pokud by ministerstvu bylo doručeno elektronické podání, které by nebylo opatřeno elektronickým podpisem podle výše uvedených pravidel, bude odesílatel podle posouzení povahy podání zpravidla vyzván, aby nedostatky podání odstranil, tedy aby k podání připojil svůj elektronický podpis.

    Technické parametry přijímaných datových zpráv:

    1. Datové zprávy jsou přijímány ve formátech:
    *.doc nebo *.docx (dokument Microsoft World 97 a vyšší)
    *.xls nebo *.xlsx (dokument Microsoft Excel 97 a vyšší)
    *.ppt nebo *.pptx (dokument Microsoft Powerpoint 97 a vyšší)
    *.odt (dokument OpenOffice Writer)
    *.ods (dokument OpenOffice Calc)
    *.odp (dokument OpenOffice Impress)
    *.rtf (textový standard RTF-DCA)
    *.txt (prostý text)
    *.pdf (dokument Adobe Acrobat)
    *.zip nebo *.rar (komprimovaný dokument)
    *.jpg, *.jpeg, *.tif, *.gif (grafický formát)

    2. Maximální velikost datové zprávy:
    Podle § 5 vyhlášky č. 194/2009 Sb. je maximální velikost datové zprávy dodávané do datové schránky 10 MB.


    3. Kontrola datové zprávy:
    Datová zpráva nesmí obsahovat škodlivý kód, který může poškodit informační systém datových schránek, údaj v něm obsažený nebo výpočetní techniku držitele datové schránky; na základě § 7 vyhlášky č. 194/20098 Sb. takovou datovou zprávu správce informačního systému datových schránek nepřijme k odeslání, stejně jako datovou zprávu, která není vytvořena v přípustném datovém formátu nebo která převyšuje svou velikost maximální stanovenou velikost.

    Potvrzení o přijetí a doručení elektronického podání:

    Doručení datové zprávy se potvrzuje odesilateli neprodleně zasláním datové zprávy, pokud je orgán veřejné moci schopen z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení doručení je


    a) uznávaný elektronický podpis oprávněného zaměstnance orgánu veřejné moci nebo uznávaná elektronická značka orgánu veřejné moci,
    b) datum a čas s uvedením hodiny, minuty a sekundy, kdy byla datová zpráva doručena, a
    c) charakteristika doručené datové zprávy umožňující její identifikaci.

    Postup v případě zjištění škodlivého softwaru u přijaté datové zprávy:

    Pokud byl u datové zprávy zjištěn škodlivý software, není tato zpráva zpracovávána. Je-li možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého softwaru.

  • 4.8 Další elektronické adresy

    oulukavice.ucto@orlicko.cz
    oulukavice.vitek@orlicko.cz

  • 4.9 ID datové schránky

    pcza3ir

5. Případné platby lze poukázat

Komerční banka Ústí nad Orlicí, a.s., č.ú. 4122611/0100
Česká spořitelna Ústí nad Orlicí, a.s., č.ú.1239344379/0800
ČNB (dotace) č.ú. 94-3314611/0710

6. IČ

00279200

7. DIČ

Obec není plátcem DPH.

8. Dokumenty

9. Žádosti o informace

10. Příjem žádostí a dalších podání

11. Opravné prostředky

12. Formuláře

13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

Řešení životních situací - Portál GOV

14. Předpisy

15. Úhrady za poskytování informací

16. Licenční smlouvy

17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

Výroční zpráva r.2018

Výroční zpráva r.2017

Výroční zpráva r.2016
Výroční zpráva r.2015

Výroční zpráva r.2014

Výroční zpráva r.2013
Výroční zpráva r.2012
Výroční zpráva r.2011

Další povinně zveřejňované informace:

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5. odst. 3 - Poskytnuté informace:

Nebyly zatím žádné informace požadovány.

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 5 - Rejstříky, registry, evidence a seznamy:

Informační SMS

image.png

30. 3. Arnošt

Zítra: Kvido

 

Jak se Vám líbí videoprezentace naší obce?
a) Moc pěkné
  
 1142
b) Ujde to
  
 771
c) Hrůza
  
 665
d) Natočil(a) bych lepší
  
 748
Doporučil/a byste svým přátelům a známým odjinud, aby se přistěhovali do Lukavice?
a) určitě ano
  
 329
b) spíše ano
  
 119
c) nevím
  
 109
d) spíše ne
  
 129
e) určitě n
  
 182

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
24
Leo Express Tenders s.r.o. - Výluka na Orlicku, v termínu 24. 2. – 21. 4. 2020
25
Chcete nacvičovat na slet
26 27 28
Lukavský ples
Informace pro občany - Koronavirus
29 1
Ochotnické divadlo v sokolovně - ZRUŠENO
2
Oznámení o přerušení dodávky elektřiny 2. 3. 2020
3 4
přerušení dodávky elektrické energie
5
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ v ZŠ a MŠ LUKAVICE
6
Pozvánka na Valnou hromadu T.J. Sokol Lukavice
7
Dětský maškarní karneval
8
9
Přednáška - Marie Terezie
Titanik - zážitková přednáška
10
Informace - Mimořádná opatření v souvislosti s onemocněním COVID-19
Informace -revize kotlů na tuhá paliva 22.3.2020
Nominujte na Duhové křídlo ty, kdo pomáhají
Zápis do Mateřské školy Lukavice na školní rok 2020/2021
11
Mimořádné služby Finančního úřadu Žamberk v březnu 2020
12 13
Informace k autobusové dopravě
Informace k platbě poplatku za odpady a za psa + termíny pytlových svozů 2020
Opatření Římskokatolické farnosti Letohrad
Upozornění na UZAVŘENÍ SOKOLOVNY a KNIHOVNY
14 15
Ochotnické divadlo - AKCE zrušena
16
Koronavis - informace
MIMOŘÁDNÉ OZNÁMENÍ obce Lukavice v souvislosti s vyhlášeným nouzovým stavem
Opatření v souvislosti s aktuálním vývojem epidemiologické situace - VAK Žamberk v.o.s.
Uzavření MŠ od 16.3.2020
Vyhlášení nouzového stavu - odkazy na dokumenty
17
MIMOŘÁDNÉ OZNÁMENÍ obce Lukavice v souvislosti s vyhlášeným nouzovým stavem
Opatření hejtmana v době nouzového stavu 02/2020 - Autobusové spoje
Prodejci zákazníkům
Roušky jsou objednané
Uzavření MŠ od 16.3.2020
18
Hledáme dobrovolníky na šití roušek
Informace pro občany - lékařská péče
Informace pro pacienty - Orlickoústecká nemocnice
MIMOŘÁDNÉ OZNÁMENÍ obce Lukavice v souvislosti s vyhlášeným nouzovým stavem
Nařízení hejtmana: Do obchodu, zdrav. zařízení, veř. dopravy, lékárny jedině s rouškou
Obědy pro veřejnost
Omezení provozu úřadu ORP Žamberk
Upřesnění informací z Ekoly České Libchavy s.r.o.
Usnesení Vlády ČR o přijatých krizových opatřeních ze dne 18.03.2020
Uzavření MŠ od 16.3.2020
Výzva pro mládež
19
Informace Policie ČR pro seniory a jejich blízké v souvislosti s koronavirem
MIMOŘÁDNÉ OZNÁMENÍ obce Lukavice v souvislosti s vyhlášeným nouzovým stavem
Nabídka hlídání dětí vybraných profesí
Sdělení hejtmana k opatření 03/2020 - pozbytí platnosti
Uzavření MŠ od 16.3.2020
#zvladnemeto Kampaň Českého červeného kříže
20
Doporučení pro nakládání s použitými osobními ochrannými pomůckami
Mimořádné opatření - doba pro seniory
MIMOŘÁDNÉ OZNÁMENÍ obce Lukavice v souvislosti s vyhlášeným nouzovým stavem
Otázky a odpovědi ke koronaviru
Přehled usnesení vlády ze dne 19.3.2020
Roušky pro seniory
Uzavření MŠ od 16.3.2020
Změny na železnici
21
MIMOŘÁDNÉ OZNÁMENÍ obce Lukavice v souvislosti s vyhlášeným nouzovým stavem
Uzavření MŠ od 16.3.2020
22
MIMOŘÁDNÉ OZNÁMENÍ obce Lukavice v souvislosti s vyhlášeným nouzovým stavem
Uzavření MŠ od 16.3.2020
23
BA Ladex, nabídka pracovních míst, ostraha Autoneum CZ
MIMOŘÁDNÉ OZNÁMENÍ obce Lukavice v souvislosti s vyhlášeným nouzovým stavem
Pomoc seniorům a zdravotně či tělesně postiženým spoluobčanům
Rouškovník
Uzavření MŠ od 16.3.2020
24
Informace o možnosti požádat o prominutí zmeškání lhůty v době nouzového stav
Informace o pozastávce likvidace odpadních vod a kalů ze septiků a jímek na ČOV Žamberk
Informace o speciálních stránkách HZS ČR - koronavirus
Informace z Konzumu - poděkování zaměstnancům, otevírací doba, letákové akce
MIMOŘÁDNÉ OZNÁMENÍ obce Lukavice v souvislosti s vyhlášeným nouzovým stavem
Usnesení vlády z 23.3.2020 - Prodloužení doby mimořádných opatření
Uzavření MŠ od 16.3.2020
25
Informace pro podnikatele
MIMOŘÁDNÉ OZNÁMENÍ obce Lukavice v souvislosti s vyhlášeným nouzovým stavem
Uzavření MŠ od 16.3.2020
26
Krizové centrum Žamberk nabízí KRIZOVÉ PORADENSTVÍ
Mimořádné opatření a usnesení vlády ze dne 26.3.2020
MIMOŘÁDNÉ OZNÁMENÍ obce Lukavice v souvislosti s vyhlášeným nouzovým stavem
Uzavření MŠ od 16.3.2020
27
Informace FÚ k bezkontaktnímu odevzdání daňových přiznání
MIMOŘÁDNÉ OZNÁMENÍ obce Lukavice v souvislosti s vyhlášeným nouzovým stavem
Sbírka zákonů ze dne 27.3.2020
Souhrnné informace k řešení výskytu koronaviru
Uzavření MŠ od 16.3.2020
Výzva dobrovolníkům
28
MIMOŘÁDNÉ OZNÁMENÍ obce Lukavice v souvislosti s vyhlášeným nouzovým stavem
Od soboty 28. března bude omezena krajská veřejná doprava. Autobusy o víkendech nepojedou
Uzavření MŠ od 16.3.2020
29
MIMOŘÁDNÉ OZNÁMENÍ obce Lukavice v souvislosti s vyhlášeným nouzovým stavem
Uzavření MŠ od 16.3.2020
30
MIMOŘÁDNÉ OZNÁMENÍ obce Lukavice v souvislosti s vyhlášeným nouzovým stavem
Uzavření MŠ od 16.3.2020
31
Kola pro Afriku
Uzavření MŠ od 16.3.2020
1
Uzavření MŠ od 16.3.2020
2
Uzavření MŠ od 16.3.2020
3
Uzavření MŠ od 16.3.2020
4
Uzavření MŠ od 16.3.2020
5
Uzavření MŠ od 16.3.2020

Návštěvnost stránek

599397