Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3
Poradenství k energeticky úsporným projektům - MAS Orlicko
4 5
Beseda O MEZINÁRODNÍ MISI V JIŽNÍM SÚDÁNU
6 7
8 9 10
Oznámení přerušení dodávky vody
11 12 13 14
4. nedělní kavárnička
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
Stavění máje a pálení čarodějnic
1
Cyklistický výlet
2
Zápis dětí do MŠ Lukavice
Rozbor odpadu
Info k dopravní situaci květen 2024
3 4
Oslavy svátku sv.Floriána
Florián
5
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality

Aktuality


Nově byla zřízena služba "Vložení vlastní aktuality" - konající se na území obce Lukavice

Po vyplnění formuláře a při splnění podmínek pro vložení bude Vaše akce (kulturní, sportovní, turistická a pod.), konající se na území obce Lukavice, vložena na tuto stránku a zaslána tudíž odběratelům přihlášeným k odběru aktualit.

Vložení vlastní aktuality

Štítky:



































Informace k platbě poplatku za odpady a za psa + termíny pytlových svozů 2020

Datum konání: 13. 3. 2020

Pokyny pro platbu poplatku za odpady a za psa

Dle OZV č.1/2019 je poplatek splatný do 31.3.2020.  Poplatky je možno platit v kanceláři obecního úřadu hotově nebo platební kartou, případně převodem na účet číslo 4122 611/0100 KB nebo 123 9344 379/0800 ČS; VS: číslo popisné; Zpráva pro příjemce: popl.odpad (jméno) ...osob/pes. (Při platbě převodem, se prosím, nejdříve např.telefonicky ujistěte o výši poplatku - z důvodu započítaných slev.)

Poplatek za odpad
Základní částka je jednotná pro všechny poplatníky 550 Kč za osobu minus sleva dle odevzdaných čárových kódů v roce 2019. Dále jsou od poplatku osvobozeny děti narozené v příslušném kalendářním roce; poplatník starší 80 let bude mít slevu 100 Kč.

Pytle na třídění odpadu, čárové kódy a známky na popelnice obdržíte po zaplacení na obecním úřadě. Zbývající čárové kódy z roku 2019 můžete používat i v roce 2020, pouze od 1.1.2020 se znovu načítají slevy za odevzdané vytříděné pytle.

Poplatek za psa od stáří 3 měsíců činí 100 Kč a za každého dalšího psa 250 Kč.

 

Pytlový svoz - ZMĚNA TERMÍNů
Dne 22.1.2020 proběhne pytlový sběr odpadu a dále vždy v 4týdenních intervalech. Nový rozpis termínů naleznete níže

Leták 2020 svoz odpadu termíny akt.pdf


Publikováno 20. 1. 2020 16:33

Mimořádné služby Finančního úřadu Žamberk v březnu 2020

Datum konání: 11. 3. 2020 - 11. 3. 2020

Finanční úřad pro Pardubický kraj, Územní pracoviště v Žamberku

Pionýrů 1360, 564 01 Žamberk, tel: 465678111, e-mail:podatelna2811@fs.mfcr.cz

 

Mimořádné služby v březnu 2020 v souvislosti s přebíráním přiznání k dani z příjmů za rok 2019

Od 23.3.2020 do 1.4.2020 bude úředním dnem každý pracovní den v následujícím rozsahu: 

Den

Úřední den a podatelna

Pokladna

Po 23.3.

8:00 - 17:00

8:00 - 12:00  13:00 - 16:00

Út 24.3.

8:00 - 17:00

uzavřena

St 25.3.

8:00 - 17:00

8:00 - 12:00  13:00 - 16:00

Čt 26.3.

8:00 - 17:00

uzavřena

Pá 27.3.

8:00 – 17:00

uzavřena

Po 30.3.

8:00 - 17:00

8:00 - 12:00  13:00 - 16:00

Út 31.3.

8:00 – 17:00

uzavřena

St 1.4.

8:00 – 18:00

8:00 – 12:00 13:00 – 16:00

       

Pracovníci finančního úřadu budou přebírat přiznání k dani z příjmů v zasedacích místnostech těchto měst v termínech: 

Den

Město/místo

Úřední hodiny

Út 17. 3. 2020

Jablonné nad Orlicí/MěÚ

13:00 – 16:00

 St 18. 3. 2020

Letohrad/MěÚ

14:00 – 16:00

Čt – Pá 19. 3. - 20. 3. 2020

Králíky/MěÚ

8:30 – 12:00  13:00 – 16:00

Po – Út 23. 3. - 24. 3. 2020

Králíky/MěÚ

8:30 – 12:00  13:00 – 16:00

Z technických důvodů nebude na těchto místech možno platit daň v hotovosti

 

V Žamberku dne 31. 1. 2020

                                             

 

                                                                                                Ing. Miroslav Buryška

                                                                                            ředitel územního pracoviště

 

Informace

Leták - Závěrečná-fáze-EET.pdf


Publikováno 6. 2. 2020 13:52

Informace -revize kotlů na tuhá paliva 22.3.2020

Datum konání: 10. 3. 2020

Komerční sdělení:
Firma: Topenářský servis s.r.o. a společenství kominíků a topenářů
bude provádět v naší obci revize kotlů na tuhá paliva. Dále pak provádí revize, kontroly a čištění komínů, kontroly kotlů na plynná paliva. Zájemcům o kotlíkovou dotaci pomůžeme s vyřízením dotace pro rok 2020 a můžeme vám kotel naistalovat.

Termín revizí a kontrol se uskuteční v neděli dne 22.3.2020

  • cena za kontrolu a čištění komínu je 350 Kč
  • cena za kontrolu a čištění plynového kotle je od 350 Kč
  • cena za revizi kotle na tuhá paliva je 800 Kč

Zájemci se mohou objednat telefonicky na telefonním čísle 608 748 989

Topenářský servis s.r.o.
Malá Morávka 287
IČO: 04346971

 


Publikováno 12. 3. 2020 7:57

Informace - Mimořádná opatření v souvislosti s onemocněním COVID-19

Datum konání: 10. 3. 2020

Tisková zpráva Ministerstva zdravotnictví ČR

Po dnešním jednání Bezpečnostní rady státu bylo rozhodnuto o přijetí dalších dvou mimořádných opatření v souvislosti s onemocněním COVID-19. Zakázány byly všechny hromadné akce, kde je najednou více než 100 osob. Dále byla zakázaná výuka na základních, středních, vysokých i vyšších odborných školách. „Epidemiologická situace v Evropě se nevyvíjí dobře, a to nejen v Itálii, ale i dalších státech. Je lepší být aktivní na začátku, když je epidemie v počátku, než situaci řešit „ex post“ jako je tomu například v Itálii, kde vzrostl za jeden den počet případů skokově.“ uvedl ministr zdravotnictví Adam Vojtěch po jednání Bezpečnostní rady státu. Zároveň ministr potvrdil celkem 40 pozitivních případů i první „přelomový“ případ v ČR bez tzv. cestovatelské anamnézy.

S účinností od 10. března 2020 od 18 hodin se zakazují divadelní, hudební, filmová a další umělecká představení, sportovní, kulturní, náboženské, spolkové, taneční, tradiční a jim podobné akce a jiná shromáždění, výstavy, slavnosti, poutě, ochutnávky, trhy a veletrhy, a to jak veřejné, tak soukromé, s účastí přesahující ve stejný čas 100 osob. Zároveň se s účinností od 11. března zakazuje osobní přítomnost žáků a studentů na základním, středním a vyšším odborném vzdělávání a na vysokých školách. Dle ministra zdravotnictví jsou tato opatření v současné době na místě a zároveň dodal, že je nezbytné, aby byli lidé odpovědní a dodržovali základní hygienická pravidla. „Je důležité, aby si lidé častěji myli ruce, udržovali vzdálenost na cca 1,5 – 2 metry, vyhýbali se davům či větším shromážděním. Nedoporučujeme ani podávání rukou a jiný blízký kontakt. Budeme dělat maximum pro to, abychom zabránili rozšíření infekce po České republice.“ dodal ministr.

Neprodlená realizace tohoto opatření je nezbytná po adekvátním zhodnocení rizika vzhledem k současné nepříznivé epidemiologické situaci ve výskytu onemocnění COVID-19. „Uvědomujeme si, že jsou tato opatření velmi restriktivní, ale analyzovali jsme situaci v Evropě a sledovali jednotlivé přírůstky případů, které jsou v některých zemích explozivní a nedochází k jejich poklesu. Pokud nezamezíme těsnému kontaktu mezi lidmi, nejsme schopni onemocnění zabránit. Rozhodnutí, které by přišlo o týden nebo 14 dnů později má na vývoj situace velký vliv,“ uvedl po jednání náměstek ministra a epidemiolog Roman Prymula.     

Odbor komunikace s veřejností
Ing. Gabriela Štěpanyová, tisková mluvčí, tel.: 224 972 167, e-mail: tisk@mzcr.cz  

 

Mimořádné_opatření_-_zákaz_konání_akcí_nad_100_osob_od_18_hodin_dne_10._3._2020_-.pdf

Mimořádné_opatření_-_uzavření_základních,_středních_a_vysokých_škol_od_11._3._2020.pdf

 

 

 

PK A4 hygiena plakatek[2].jpg


Publikováno 10. 3. 2020 14:21

Nominujte na Duhové křídlo ty, kdo pomáhají

Datum konání: 10. 3. 2020

Pardubický kraj a Národní rada osob se zdravotním postižením Pardubického kraje vyhlásily osmý ročník ceny Duhové křídlo. Cena je udílena zaměstnancům, organizacím a dobrovolníkům, kteří pracují v sociálních službách a ve prospěch osob se zdravotním postižením.

 „V našem kraji je řada lidí, kteří využívají sociální služby v našem kraji. Nominace na Duhové křídlo je poděkováním těm, kteří pomáhají ostatním. Veřejnost může nominovat osoby a organizace v kategoriích profesionál, dobrovolník nebo filantrop a také poskytovatel sociálních služeb. Organizátoři navíc předají Cenu Michala Hašta za celoživotní práci ve prospěch osob se zdravotním postižením,“ informoval radní pro sociální péči a neziskový sektor Pavel Šotola, patron celé akce.

Formuláře a další informace najdou zájemci na stránkách www.duhovekridlo.cz. Nominace končí 31. května. Vítězové všech kategorií budou vyhlášeni a celá akce zakončena slavnostním předáváním cen dne 30. září 2020 od 15 hodin v Multifunkčním centru Fabrika ve Svitavách.

2020_Nominacni_formular_rad (1).doc

2020_letak_Duhove (1).png


Publikováno 10. 3. 2020 14:12

Titanik - zážitková přednáška

Datum konání: 9. 3. 2020

Obec Lukavice ve spolupráci se ZŠ a MŠ Lukavice Vás společně zvou na zážitkovou přednášku TITANIC aneb po 108 letech se historie opakuje... Ve středu 15. dubna 2020 od 19 hodin v místní škole. Palubní lístek v hodnotě 30 Kč je nutno objednat předem buď na obecním úřadě nebo ve škole. Určeno všem věkovým kategoriím.

titanic přednáška.jpg


Autor: Ilona Severová Publikováno 29. 1. 2020 13:52

Přednáška - Marie Terezie

Datum konání: 9. 3. 2020

Obec Lukavice Vás zve na přednášku o životě Marie Terezie. Dozvíte se zajímavosti, o kterých se rozhodně v učebnicích dějepisu nedočtete. Přednáška se koná v zasedací síni obecního úřadu ve středu 15.dubna 2020 od 16 hodin. Vstupné 20 Kč.

Marie Terezie přednáška.jpg


Autor: Ilona Severová Publikováno 29. 1. 2020 11:45

Dětský maškarní karneval

Datum konání: 7. 3. 2020

T.J.Sokol Lukavice pořádá v sobotu 7.března 2020 tradiční Dětský maškarní karneval. Karneval začíná ve 14 hod. v sokolovně v Lukavici. Pro účastníky budou připraveny zábavné hry a soutěže. Nebude chybět vyhodnocení masek a tombola. Občerstvení zajištěno. Vstupné dospělí 40 K, děti 20 Kč.

dětský karneval 2020.jpg


Autor: Ilona Severová Publikováno 12. 2. 2020 16:22

Pozvánka na Valnou hromadu T.J. Sokol Lukavice

Datum konání: 6. 3. 2020

Výbor T.J. Sokol Lukavice Vás srdečně zve na VALNOU HROMADU, která se koná v sokolovně v pátek 6. března 2020 od 18:00 hodin.

Sokol PozvankaVH_2020.pdf


Publikováno 17. 2. 2020 12:58

DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ v ZŠ a MŠ LUKAVICE

Datum konání: 5. 3. 2020

pozvánka ZŠ.jpg


Publikováno 2. 3. 2020 12:02