Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
TZ ze Závěrečných konferencí – Veletrhů úspěchů škol s podporou projektu MAP
Nabídka okamžité pomoci Charity Ústí nad Orlicí
autobusová doprava
1
Informace Ústředního krizového štábu
autobusová doprava
Informace pro občany Ukrajiny
2
autobusová doprava
Prodej kuřic
3
autobusová doprava
4
autobusová doprava
Krajské asistenční centrum pomoci Ukrajině
5
autobusová doprava
6
autobusová doprava
7
autobusová doprava
Autobus večer opět pojede
Úřad práce a jeho pomoc při finanční tísni spojené s růstem cen energií
8
autobusová doprava
9
autobusová doprava
10
autobusová doprava
11
Valná hromada T.J. Sokol Lukavice
autobusová doprava
12
Výroční členská schůze ZO ČZS Lukavice
autobusová doprava
13
autobusová doprava
14
autobusová doprava
15
autobusová doprava
16
autobusová doprava
17
autobusová doprava
18
autobusová doprava
Sběr odpadů a železa
19
Valná hromada SDH Lukavice
autobusová doprava
20
autobusová doprava
21
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
Čtenářský maraton
Veřejná autobusová doprava
22
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
Čtenářský maraton
23
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
Čtenářský maraton
24
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
Čtenářský maraton
25
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
Čtenářský maraton
26
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
27
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
28
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
Kotlíkové dotace pro nízkopříjmové domácnosti v Pardubickém kraji
29
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
30
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
31
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
1 2 3
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality

Aktuality


Nově byla zřízena služba "Vložení vlastní aktuality" - konající se na území obce Lukavice

Po vyplnění formuláře a při splnění podmínek pro vložení bude Vaše akce (kulturní, sportovní, turistická a pod.), konající se na území obce Lukavice, vložena na tuto stránku a zaslána tudíž odběratelům přihlášeným k odběru aktualit.

Vložení vlastní aktuality

Štítky:





































Zrušení odstávky elektřiny 29.9.2020

Datum konání: 29. 9. 2020

Z DůVODU NEPŘÍZNIVÉHO POČASÍ SE ODSTÁVKA 29.9.2020 RUŠÍ. Náhradní termín není znám.

 

Přehled plánovaných odstávek na distribučním území společnosti ČEZ Distribuce, a. s.

Úterý 29.09.2020 (08:00 - 14:30 hod.) - plánovaná odstávka č. 110060733117

 


Publikováno 29. 9. 2020 8:29

Provoz obecního úřadu

Datum konání: 28. 9. 2020 - 1. 10. 2020

Obecní úřad Lukavice oznamuje, že ve dnech 29. 9. – 2. 10. 2020 bude pro veřejnost uzavřen. Občané mohou využít elektronickou a telefonickou komunikaci s úřadem. Neodkladné záležitosti (např. žádost o vydání voličského průkazu) budou řešeny po předchozí telefonické domluvě.

Po tomto termínu bude úřad pro veřejnost k dispozici v úřední dny – pondělí a středa 8 - 12 a 13 -17 hod.


Autor: Ilona Severová Publikováno 25. 9. 2020 13:44

Sběr odpadů a železa

Datum konání: 25. 9. 2020

V pátek 25.září 2020 proběhne "velký" sběr odpadů a sběr železa. Odevzdávat bude možno odpad domovní, plastový, velkoobjemový, nebezpečný i tetrapacky. Při tomto sběru nejsou načítány kódy, proto je na pytle nemusíte nalepovat. Začátek sběru je v 16 hodin a dále dle rozpisu na jednotlivých stanovištích (najdete na modrém letáku ve schránce a na plakátech či webu). Každý je povinen si svůj odpad odevzdat sám (s naložením svozová firma pomůže).

sběr odpadů 9-2020.jpg


Publikováno 21. 9. 2020 8:29

Mimořádná opatření s účinností od 24.9.2020

Datum konání: 24. 9. 2020

V souvislosti se zhoršující se epidemiologickou situací v ČR přistupuje Ministerstvo zdravotnictví k dalším protiepidemickým opatřením. Resort od čtvrtka 24. září omezuje otevírací dobu provozoven stravovacích služeb od 22 hodin do 6 hodin ráno a upravuje konání hromadných akcí. Účinnost opatření je limitována na 14 dnů a končí tedy 7. října.

Mimoradne-opatreni-omezeni-hromadnych-akci-23.-9.-2020.pdf

Mimoradne-opatreni-omezení-stravovaci-a-ubytovaci-zarizeni-23.-9.-2020.pdf


Publikováno 25. 9. 2020 12:00

Na obecní úřad pouze v pondělí a středu

Datum konání: 24. 9. 2020

Upozorňujeme občany, že Obecní úřad Lukavice je pro veřejnost otevřen pouze v úřední dny pondělí a středa 8:00 - 12:00 a 13:00 - 17:00 hodin.

Vstup pouze s použitím ochranných prostředků dýchacích cest.

Děkujeme za pochopení.


Publikováno 24. 9. 2020 10:22

Tip na dárek - Flash disk 16GB

Datum konání: 23. 9. 2020

Na obecním úřadě máte nyní možnost zakoupit USB Flash disk o kapacitě 16 GB ve zlaté nebo zelené perleťové barvě a to za 180 Kč za kus.

USB Flash disk


Autor: DD Publikováno 23. 9. 2020 7:29

Nová odběrová místa na covid-19 v Ústí nad Orlicí a Chrudimi

Datum konání: 21. 9. 2020

Od pondělí 21. září se otevírají nová odběrová místa na covid-19. Jde o odběrová místa v Orlickoústecké a Chrudimské nemocnici. Obě budou v provozu v pondělí, ve středu a v pátek od 8 do 12 hodin. Tato odběrová místa nebudou testovat samoplátce.

Vzhledem k náročné a zdlouhavé administrativě žádáme, aby se pacienti registrovali k odběru v našem webovém formuláři. V případě nutnosti je odběrové místo schopno odebrat i indikované pacienty, kteří evidenci ve formuláři nemají, je však třeba počítat s časovou prodlevou.

Vstup do orlickoústeckého odběrového místa je z ulice J. a J. Kovářů. Pacienty, kteří jedou na stacionární odběrové místo vozidlem, prosíme, aby nevjížděli do areálu nemocnice, ale využili veřejné parkoviště před nemocnicí.  

Více informací o provozu jednotlivých odběrových naleznete na webových stránkách www.nempk.cz v sekcích Aktuality a COVID-19.

Pravidla pro organizaci odběrů:

  1. Pacienti se registrují do hodinových bloků, v každém bloku je 30 míst. Zdravotníci mohou s přihlédnutím ke zdravotnímu stavu na místě upravit pořadí pacientů.
  2. Registrace na následující den se uzavírá v 11.00 hodin.
  3. Pacienti jsou povinni dodržovat minimálně 2metrové rozestupy, hygienická pravidla a řídit se pokyny personálu.
  4. K odběru je třeba mít s sebou doklad totožnosti a průkaz pojištěnce.
  5. Informaci o pozitivitě či negativitě obdrží pacient prostřednictvím SMS z laboratorního systému.
  6. Prosíme pacienty, aby na odběrová místa nechodili s časovým předstihem.
  7. Prosíme pacienty, aby se registrovali vždy jen na jedno odběrové místo. V případě, že se na plánovaný odběr nemůžete dostavit, odpovězte na potvrzovací e-mail, který obdržíte při registraci.
  8. Bez žádanky v systému NZIS, kterou online vyplňuje indikující lékař nebo hygienik, nemůže být odběr realizován, protože žádanka je nutná pro napojení na laboratorní systém.

 

Orlickoústecká nemocnice


Publikováno 21. 9. 2020 16:46

Policie ČR - nábor

Datum konání: 21. 9. 2020

Nábor policie.png


Publikováno 21. 9. 2020 15:18

Uzavírka silnice z důvodu konání Žamberského duatlonu

Datum konání: 19. 9. 2020

Upozorňujeme občany, že tuto sobotu 19.září bude z důvodu konání "MČR - 30. Žamberský duatlon 2020" pro veškerý provoz uzavřena silnice v úseku od vjezdu do žamberského parku přes křižovatku u průmyslové školy v Letohradě až do Písečné.
Uzavírka potrvá od 10:30 do 11:45 hodin.

 

VV OOP Duatlon Žamberk 2020-16853.pdf

VV OOP Duatlon příloha - situace.pdf

 

 


Publikováno 15. 9. 2020 10:55

Den zahrádkářů - ZRUŠEN

Datum konání: 19. 9. 2020

Zahrádkáři informují, že letošní tradiční Den zahrádkářů, který se měl konat v sobotu 19. září 2020 je z epidemiologických důvodů ZRUŠEN.


Publikováno 15. 9. 2020 8:06