Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
TZ ze Závěrečných konferencí – Veletrhů úspěchů škol s podporou projektu MAP
Nabídka okamžité pomoci Charity Ústí nad Orlicí
autobusová doprava
1
Informace Ústředního krizového štábu
autobusová doprava
Informace pro občany Ukrajiny
2
autobusová doprava
Prodej kuřic
3
autobusová doprava
4
autobusová doprava
Krajské asistenční centrum pomoci Ukrajině
5
autobusová doprava
6
autobusová doprava
7
autobusová doprava
Autobus večer opět pojede
Úřad práce a jeho pomoc při finanční tísni spojené s růstem cen energií
8
autobusová doprava
9
autobusová doprava
10
autobusová doprava
11
Valná hromada T.J. Sokol Lukavice
autobusová doprava
12
Výroční členská schůze ZO ČZS Lukavice
autobusová doprava
13
autobusová doprava
14
autobusová doprava
15
autobusová doprava
16
autobusová doprava
17
autobusová doprava
18
autobusová doprava
Sběr odpadů a železa
19
Valná hromada SDH Lukavice
autobusová doprava
20
autobusová doprava
21
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
Čtenářský maraton
Veřejná autobusová doprava
22
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
Čtenářský maraton
23
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
Čtenářský maraton
24
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
Čtenářský maraton
25
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
Čtenářský maraton
26
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
27
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
28
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
Kotlíkové dotace pro nízkopříjmové domácnosti v Pardubickém kraji
29
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
30
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
31
Finanční úřad - Mimořádné služby v březnu 2022
1 2 3
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality

Aktuality


Nově byla zřízena služba "Vložení vlastní aktuality" - konající se na území obce Lukavice

Po vyplnění formuláře a při splnění podmínek pro vložení bude Vaše akce (kulturní, sportovní, turistická a pod.), konající se na území obce Lukavice, vložena na tuto stránku a zaslána tudíž odběratelům přihlášeným k odběru aktualit.

Vložení vlastní aktuality

Štítky:





































Sdělení hejtmana k opatření 03/2020 - pozbytí platnosti

Datum konání: 19. 3. 2020

Sdeleni_hejtmana_Pk.pdf


Publikováno 19. 3. 2020 21:02

Omezení provozu úřadu ORP Žamberk

Datum konání: 18. 3. 2020

V souladu s Usnesením vlády ČR č.217 provedl Městský úřad obce s rozšířenou působností Žamberk tyto změny:

  • Provozní doba pondělí 08.00 – 11.00 hod., středa 13.00 – 16.00 hod. V ostatní hodiny bude úřad uzavřen!
  • Vyřizovány budou jen nezbytné agendy a žádosti, které nestrpí odkladu.
  • Omezen bude přímý kontakt úředníka s klientem, je potřebné upřednostnit telefonický nebo E-mail kontakt, příjem dokumentů a žádostí přednostně zasílat na e.podatelna@zamberk.eu , popř. osobně přes podatelnu úřadu v daných úředních hodinách
  • Při návštěvě úřadu je vhodné používat ochr.roušku, nebo podobný ekvivalent. Omezit platbu hotovými penězi na pokladně. Dodržovat vzdálenosti mezi osobami 2 m.

Publikováno 19. 3. 2020 21:18

Výzva pro mládež

Datum konání: 18. 3. 2020

Výzva pro mládež

  

Milí žáci a studenti,

 Obracím se na vás s prosbou, abyste pomohli svým rodičům a prarodičům. Hlavně dříve narozené ročníky nejsou počítačově úplně zdatné a může jim činit potíže orientovat se v záplavě zpráv a informací. Část z nich sice hlásíme obecním rozhlasem, ale není možné číst takto všechno.

 Všechny zprávy, informace, oznámení a pokyny zveřejňujeme na úřední desce na návsi, ale hlavně na webových stránkách obce.  Pomozte jim seznámit se s těmito zprávami. Většina seniorů ani počítač nemá a vy to naopak lehce najdete i v mobilu. Vaši pomoc oceníme všichni společně.

 

Děkuji

 Ilona Severová

starostka

 

výzva mládeži.docx


Publikováno 18. 3. 2020 17:20

Usnesení Vlády ČR o přijatých krizových opatřeních ze dne 18.03.2020

Datum konání: 18. 3. 2020

Vláda zakazuje s účinností od 19. března 2020 od 00:00 hod. všem osobám pohyb a pobyt na všech místech mimo bydliště, bez ochranných prostředků dýchacích cest (nos, ústa) jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál nebo jiné prostředky, které brání šíření kapének;
Dále nařizuje všem osobám, které mají výjimku pro přeshraniční pracovníky (pendlery) omezit pohyb na území České republiky na nezbytně nutné potřeby.

A zakazuje s účinností od 19. března 2020 od 00:00 hod. všem osobám přítomnost v maloobchodních prodejnách potravin v čase mezi 10:00 hod. a 12:00 hod., a to s výjimkou osob starších 65 let věku a majitelů a zaměstnanců provozovatele prodejny nebo osob v obdobném poměru.
 
 
 
 

Publikováno 18. 3. 2020 17:17

Informace pro pacienty - Orlickoústecká nemocnice

Datum konání: 18. 3. 2020

Aktuální info pro pacienty - OUN web.pdf


Publikováno 18. 3. 2020 16:25

Hledáme dobrovolníky na šití roušek

Datum konání: 18. 3. 2020

Obec Lukavice hledá další dobrovolníky, kteří jsou schopni ušít roušky pro občany obce.

Ozvěte se, prosím, na obecní úřad.

Kontakty: 465 621 425, 602 381 416 (Ilona Severová), oulukavice@orlicko.cz.


Publikováno 18. 3. 2020 14:37

Nařízení hejtmana: Do obchodu, zdrav. zařízení, veř. dopravy, lékárny jedině s rouškou

Datum konání: 18. 3. 2020

Nařízením hejtmana Pardubického kraje Martina Netolického se počínaje středou 18. března od 18:00 zakazuje občanům vstupovat do obchodů, lékáren, zdravotnických zařízení, pošt, bank či do veřejných dopravních prostředků bez roušky, respirátoru či jiné ochrany dýchacích cest. Nařízení platí do odvolání. 

„Tímto nařízením reagujeme na stávající situaci a žádáme všechny spoluobčany o maximální respektování tohoto nařízení, které slouží jako ochrana nás všech. Je to pro nás všechny velká zkouška, ale pokud budeme ohleduplní a hlavně disciplinovaní, tak se podaří celou situaci zvládnout. Upřímně žádám, abychom se všemi doporučeními a pravidly řídili a chránili tak sebe a své okolí,“ uvedl hejtman Martin Netolický. „Zákaz vstupu bez roušky, respirátoru či jiné ochrany dýchacích cest se týká provozoven, jejichž provoz je povolen vládními usneseními i za nouzového stavu. Patří mezi ně zejména prodejny potravin, pohonných hmot a paliv, hygienických prostředků, lékárny, výdejny zdravotnických prostředků, prodejny tiskovin a tabákových výrobků. Dále s opatření týká také prostředků veřejné dopravy, sociálních a zdravotnických zařízení, školských zařízení a pošt na území celého našeho kraje,“ vyjmenoval hejtman Netolický.

Aktuální informace jsou k dispozici na internetových stránkách www.pardubickykraj.cz/koronavirus

 

Opatření hejtmana 3_2020.pdf

 

mimořádné opatření.jpgvstup pouze s rouškou.jpg


Publikováno 18. 3. 2020 14:12

Informace pro občany - lékařská péče

Datum konání: 18. 3. 2020

 

Lékařská_péče_v_Letohradě.pdf

 

http://www.podorlickapoliklinika.cz/novinky?id=11

 

vyzva jak se ted chovat.png

co delat kdyz mam podezreni na koronavirus.jpg

VYZVA LEKARNY.png


Publikováno 18. 3. 2020 10:04

Upřesnění informací z Ekoly České Libchavy s.r.o.

Datum konání: 18. 3. 2020

Společnost EKOLA České Libchavy s.r.o byla s okamžitou platností nucena přistoupit k zastavení příjmu odpadu od nepodnikajících fyzických osob. Od těchto původců nebude jakýkoliv odpad v jakémkoliv množství, a to po dobu platnosti karanténních opatření, přijímat.

Tzn. že nelze vozit odpad soukromě a osobně na skládku odpadu do Českých Libchav.

 

SVOZ POPELNIC A PYTLOVANÉHO ODPADU ZůSTÁVÁ BEZE ZMĚNY.


Publikováno 18. 3. 2020 9:58

Obědy pro veřejnost

Datum konání: 18. 3. 2020

Obec Lukavice od pondělí 23. března 2020 obnovuje provoz školní jídelny - vaření pro veřejnost. Objednání obědů je možné pouze telefonicky na tel. 605 992 105 u p. Sklenářové.

Obědy objednávejte ve dnech 18. 3. po celý den a 19. 3. do 13 hod. Provoz bude zahájen při zájmu alespoň 30 strávníků. Objednávku musí učinit i stálí odběratelé.

Cena oběda bude po dobu nouzového stavu pro všechny strávníky 75 Kč. Platba proběhne na konci měsíce dle pokynů p. Sklenářové.

 

Osamělým osobám je obec schopna zajistit dovoz domů. Zájemci kontaktujte obecní úřad – tel.: 465 621 425.

 

Ilona Severová

starostka

 

obědy veřejnost.docx


Publikováno 18. 3. 2020 9:19