Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
Obecní zájezd
12 13
14
Velikonoční stezka - Kdo snědl beránka?
15
Informace z místní knihovny
Velikonoční stezka - Kdo snědl beránka?
16
Velikonoční stezka - Kdo snědl beránka?
17
Velikonoční stezka - Kdo snědl beránka?
Rozbor odpadu 4/2025
18
Velikonoční stezka - Kdo snědl beránka?
19
Velikonoční stezka - Kdo snědl beránka?
20
Velikonoční stezka - Kdo snědl beránka?
21
Velikonoční stezka - Kdo snědl beránka?
22
Velikonoční stezka - Kdo snědl beránka?
23 24 25
McDonald's Cup - okrskové kolo v Lukavici
26 27
28 29 30
Stavění máje a pálení čarodějnic
1
Floria Kroměříž - ZÁJEZD
2 3
Oslava svátku sv. Floriána
4
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality

Aktuality


Nově byla zřízena služba "Vložení vlastní aktuality" - konající se na území obce Lukavice

Po vyplnění formuláře a při splnění podmínek pro vložení bude Vaše akce (kulturní, sportovní, turistická a pod.), konající se na území obce Lukavice, vložena na tuto stránku a zaslána tudíž odběratelům přihlášeným k odběru aktualit.

Vložení vlastní aktuality

Štítky:





































Veřejná sbírka

Datum konání: 1. 7. 2019 - 15. 9. 2019

Obec Lukavice vyhlašuje konání veřejné sbírky na pomoc paní D. D., které vyhořel dům v obci Lukavice, k zajištění základních životních a bytových potřeb.
Příspěvky lze posílat od 1.7.2019 na zvláštní bankovní účet u Komerční banky a.s.
Číslo účtu 115-9867960267/0100

Zahájení sbírky – 1. července 2019
Ukončení sbírky – 15. září 2019


Publikováno 27. 6. 2019 8:27

Dětský den 2019

Datum konání: 23. 6. 2019

Dětský den 2019.jpg


Publikováno 22. 5. 2019 16:24

Strom roku - fotogalerie

Datum konání: 21. 6. 2019

Na odkaze níže jsou fotografie od pana Marka Olbrzymka ze setkání u Muchovy lípy z 30. května.
https://www.obeclukavice.cz/fotogalerie/strom-roku-muchova-lipa      

Dále připomínáme možnost hlasovat v anketě strom roku pro Muchovu lípu. Na odkaze https://www.stromroku.cz/finaliste/aktualni/Muchova-lipa hlasujte v období 17. června - 25. září 2019 pro naši lípu, kliknutím na tlačítko "hlasuj". Budete přesměrování na stránku, kde vyplníte svůj e-mail a zaškrtnete souhlas s pravidly hlasování a GDPR. Z důvodu kontroly, bude na e-mailovou adresu zaslán potvrzovací e-mail, který musíte odkliknout a hlas bude započítán.

 


Publikováno 21. 6. 2019 13:33

Prodej parcel

Datum konání: 20. 6. 2019

Obec Lukavice nabízí k prodeji poslední tři zasíťované stavební parcely, výměra cca 700 m2, cena za metr čtvereční 690 Kč platná do 25.06. Bližší info na obecním úřadě.

parcely.jpg


Publikováno 20. 6. 2019 15:07

Strom roku - hlasování

Datum konání: 17. 6. 2019 - 3. 10. 2019

Hlasujte v anketě strom roku pro Muchovu lípu

Na odkaze https://www.stromroku.cz/finaliste/aktualni/Muchova-lipa hlasujte v období 17. června - 25. září 2019 pro naši lípu, kliknutím na tlačítko "hlasuj". Budete přesměrování na stránku, kde vyplníte svůj e-mail a zaškrtnete souhlas s pravidly hlasování a GDPR. Z důvodu kontroly, bude na e-mailovou adresu zaslán potvrzovací e-mail, který musíte odkliknout a hlas bude započítán.

Každý je oprávněn hlasovat v jednom ročníku ankety pouze jednou a prostřednictvím vlastní e-mailové adresy. 
Hlasující vždy označí 1 finalistu ankety Strom roku a potvrdí svůj hlas. Nepotvrzené hlasy nebudou započítány.

09 - Lukavice_OLB0118.jpg

09 - Lukavice_OLB0420-Edit.jpg09 - Lukavice_OLB0447.jpg


Publikováno 17. 6. 2019 8:52

Školní lavice

Datum konání: 14. 6. 2019

PRODÁNO

Nabízíme k prodeji vyřazené školní lavice. Kus za 20 Kč. Dále k prodeji konferenční stolek za 50 Kč, psací stůl za 100 Kč a polstrované židle za 70 Kč/kus. Informace k odběru na obecním úřadě nebo v ZŠ u paní Sklenářové D.

stoly zš 1.jpgstoly zš 2.jpg


Publikováno 14. 6. 2019 10:36

BURZA všeho pro děti

Datum konání: 14. 6. 2019

Burza SRPŠ 2019.jpg


Publikováno 29. 5. 2019 7:49

Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk

Datum konání: 10. 6. 2019

Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk

Rekonstrukce budovy městského úřadu v ulici Nádražní v současné době úspěšně pokračuje a stavební změny v podkroví budovy (v části Úřadu práce) jsou již dobře viditelné.

Od června 2019 se práce přesunou přímo do prostor městského úřadu a my všichni se budeme dočasně potýkat s nestandardní situací, která vznikne při stavební činnosti přímo za provozu úřadu. Prosíme každého o pochopení a vstřícnost, protože se budou postupně upravovat všechny kanceláře úřadu a bude nutné operativně měnit jejich umístění i vzhledem k agendám, které jsou vykonávány přímo v kontaktu s občany města. Na všechny dočasné a aktuální změny budeme upozorňovat informačními letáky a mimořádným značením, a také zaměstnanci úřadu všem rádi poradí a pomohou najít přemístěné kolegy a jejich agendy.

  1. etapa proběhne ve dnech 3. 6. – 24. 7. 2019
    Práce začnou ve druhém poschodí budovy úřadu v Nádražní ulici a budou se týkat odboru právního, odboru kanceláře tajemníka, odboru obrany a krizového řízení a odboru sociálních věcí a zdravotnictví.
  2. etapa proběhne ve dnech 26. 7. – 2. 9. 2019
    Práce budou pokračovat v prvním poschodí budovy úřadu. V této době bude na jeden týden mimořádně přemístěna podatelna do zasedací místnosti o poschodí výše – vše bude výrazně označeno. Změny se dotknou také práce Živnostenského úřadu a odboru správního a dopravy. Agendy, které se týkají vyřizování občanských průkazů (OP), cestovních dokladů (CD), řidičských průkazů a registru vozidel, by v úředních dnech měly pracovat bez přerušení na svých původních místech, ale mimo úřední dny bude nutné provoz omezit nebo pozastavit, aby bylo možné provést stavební práce – podrobné informace o dnech, kdy dojde k omezení provozu, budou zveřejněny v prostorách úřadu i na webových stránkách města Žamberka.

Doporučujeme zkontrolovat platnost dokladů (OP, CD) před odjezdem na dovolenou.

V případě, že budete potřebovat nový doklad, přijďte o něj požádat co nejdříve.

 

Předem vám děkujeme za pochopení situace a toleranci. Těšíme se na setkání s vámi i za těchto nestandardních podmínek, kdy doufáme, že neztratíte sílu, náladu ani chuť na vyřizování nezbytných záležitostí. Rádi vám poskytneme všechny potřebné informace, aby vaše cesta nebyla zbytečná a vše bylo řádně vyřešeno.

Mgr. Radomíra Křenová
vedoucí kanceláře tajemníka


Publikováno 23. 5. 2019 10:42

Mezinárodní hudební festival 2019 - koncert v Lukavici

Datum konání: 8. 6. 2019

V Lukavici dne 8. června 2019 ve 21.00 hod. – koncert při svíčkách
Kvarteto UHK + F. Rosca – varhany (Rumunsko)

MHF 2019 30.ročník.jpg


Publikováno 18. 3. 2019 14:13

Nabídka kuřice "až do kurníku"

Datum konání: 5. 6. 2019

Možnost objednat si kvalitní kuřice s dovozem „až do kurníku“ - více info v odkazu v letáku

 

 

Kuřice s.r.o.

Miřetín 24

539 44 Proseč

IČ: 05430313


Publikováno 5. 6. 2019 8:20