Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28 29 30
Předvánoční setkání seniorů
1
2 3 4 5
Mikulášská procházka
6 7 8
9 10 11
LUKAVSKÉ VÁNOCE
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality

Aktuality


Nově byla zřízena služba "Vložení vlastní aktuality" - konající se na území obce Lukavice

Po vyplnění formuláře a při splnění podmínek pro vložení bude Vaše akce (kulturní, sportovní, turistická a pod.), konající se na území obce Lukavice, vložena na tuto stránku a zaslána tudíž odběratelům přihlášeným k odběru aktualit.

Vložení vlastní aktuality

Štítky:




































Omezení činnosti a opatření - Sokolovna Lukavice

Datum konání: 12. 10. 2020 - 25. 10. 2020

Omezení činnosti a opatření - Sokolovna Lukavice

Z důvodu vyhlášeného nouzového stavu, Usnesení vlády č. 994 a dalších přijatých krizových opatření dochází od 12. 10. 2020 do odvolání, nejméně však do 25. 10. 2020 k uzavření sokolovny v Lukavici pro veškerý provoz.

Děkujeme za pochopení nutnosti tohoto opatření

Ilona Severová

starostka


Publikováno 12. 10. 2020 8:33

Omezení činnosti a opatření - Obecní úřad Lukavice

Datum konání: 12. 10. 2020 - 25. 10. 2020

Omezení činnosti a opatření - Obecní úřad Lukavice

Z důvodu vyhlášeného nouzového stavu, Usnesení vlády č. 994 a dalších přijatých krizových opatření dochází od 12. 10. 2020 do odvolání, nejméně však do 25. 10. 2020 k těmto omezením a opatřením u Obecního úřadu v Lukavici:

  • omezení úředních hodin pouze na pondělí a středa 10.00 – 12.00 a 14.00 – 17.00 hod.
  • odkladné případy a žádosti řešte po ukončení platnosti těchto krizových opatření
  • dle možnosti využívejte elektronický a telefonický kontakt: oulukavice@orlicko.cz, 465 621 425
  • omezte účast na úřadě na nezbytně nutnou dobu
  • nadále při návštěvě úřadu dodržujte: používání roušek, dezinfekce rukou a rozestupy 2 m

 

Děkujeme za pochopení nutnosti těchto opatření

Ilona Severová

starostka


Publikováno 12. 10. 2020 8:31

Finanční správa omezuje provoz svých pracovišť

Datum konání: 12. 10. 2020

GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ

Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1

 

TISKOVÁ ZPRÁVA

Finanční správa omezuje provoz svých pracovišť

S ohledem na vyhlášená vládní opatření v souvislosti s COVID-19, budou pracoviště Finanční správy od pondělí 12. 10. 2020 do 25. 10. 2020 přístupná pro veřejnost v omezeném rozsahu. Provoz podatelen na finančních úřadech bude následující dva týdny omezen pouze na pondělí
a středu od 8:00 do 13:00 hodin. Případné další nezbytné kontakty s veřejností budou na finančních úřadech probíhat pouze po předchozí domluvě či na výzvu správce daně.

 

Pracoviště v tzv. „optimalizovaném režimu 2+2“ budou do 25. 10. 2020 zcela uzavřena. Přehled těchto územních pracovišť naleznete na webových stránkách Finanční správy.

 

Finanční správa doporučuje veřejnosti, aby na minimum omezila osobní návštěvu na úřadu a ke komunikaci se správcem daně využívala dálkové formy komunikace. Na územních pracovištích Finanční správy (mimo pracovišť v režimu 2+2) budou též umístěny takzvané „sběrné boxy“, do kterých je možné vhodit podání.

 

Omezení provozu byla zavedena v souladu s usnesením vlády a mají minimalizovat riziko přenosu nemoci mezi občany. Další konkrétní informace o provozu na úřadech může veřejnosti podat místně příslušný finanční úřad. Telefonní linku nalezne veřejnost na příslušné stránce finančního úřadu.

 

 

V Praze dne 9. října 2020

Ing. Mgr. Zuzana Mašátová

Tisková mluvčí

Generální finanční ředitelství

E-mail: Zuzana.Masatova@fs.mfcr.cz

Tel.: +420 704 870 150


Publikováno 12. 10. 2020 8:01

Omezení činnosti a opatření u Městského úřadu Žamberk

Datum konání: 9. 10. 2020

Omezení činnosti a opatření u Městského úřadu Žamberk

 

Z důvodu vyhlášeného nouzového stavu, Usnesení vlády č. 994 a dalších přijatých krizových opatření dochází od 12.10. do 25.10.2020 k těmto omezením a opatřením u Městského úřadu Žamberk:

- omezení úředních hodin pouze na pondělí a středa 9.00 – 11.00 a 14.00 – 17.00 hod.

- odkladné případy a žádosti řešte po ukončení platnosti těchto krizových opatření

- veškeré žádosti podávejte pouze přes podatelnu úřadu, dle možnosti elektronicky:

  e-podatelna@zamberk.eu nebo využívejte telefonický kontakt

- omezte účast na úřadě na nezbytně nutnou dobu

- nadále při návštěvě úřadu dodržujte: používání roušek, dezinfekce rukou a rozestupy 2 m

- využívejte objednávkový systém na webových stránkách města.


Publikováno 9. 10. 2020 12:54

Vláda kvůli šíření epidemie covid-19 omezí sportovní, kulturní a společenské akce, činnost

Datum konání: 9. 10. 2020

Vláda Andreje Babiše schválila na mimořádném jednání ve čtvrtek 8. října 2020 další balík krizových opatření, kterými reaguje na nepříznivý vývoj epidemické situace a rostoucí počet nakažených nemocí covid-19. Ve dvou vlnách, od 9. a od 12. října, omezí a úplně zakáže mj. sportovní, kulturní a další volnočasové akce, omezí činnost úřadů, škol i otevírací dobu restaurací. Rodičům, kteří z důvodu uzavření školy či karantény dítěte musí zůstat doma, navrhuje mimořádné podmínky ošetřovného.

https://koronavirus.mzcr.cz/vlada-kvuli-sireni-epidemie-covid-19-omezi-sportovni-kulturni-a-spolecenske-akce-cinnost-uradu-i-skol-rodicum-prodlouzi-osetrovne/

 

Sbírka zákonů s usnesením vlády ze dne 8.10.2020 o přijetí krizových opatření

 


Publikováno 9. 10. 2020 9:10

Nařízení Krajské hygienické stanice Pardubického kraje č. 3/2020

Datum konání: 5. 10. 2020

Nařízení Krajské hygienické stanice Pardubického kraje se sídlem v Pardubicích č. 3/2020

 


Publikováno 1. 10. 2020 11:56

Vyhlášení nouzového stavu a nová vlna opatření

Datum konání: 5. 10. 2020

Od pondělí 5. října 2020 začne platit na území České republiky nouzový stav. Od pondělí zároveň začne platit i krizové opatření, kterým vláda omezuje volný pohyb osob, především pořádání hromadných akcí.
Na základě vyhlášeného nouzového stavu vláda rovněž přijala krizové opatření, kterým s účinností od 5. října 2020 od 0.00 hod. do dne 18. října 2020 do 23.59 hodin omezuje volný pohyb osob. V tomto období budou mimo jiné až na výjimky zakázány hromadné akce konané v počtu vyšším než deset osob ve vnitřních prostorech staveb a v počtu vyšším než dvacet osob ve vnějších prostorech, s výjimkou členů domácnosti. Zakázány budou rovněž koncerty, divadelní představení a jiná umělecká představení a slavnosti, při kterých se převážně zpívá, a to včetně zkoušek.
Vláda svým rozhodnutím také omezí i pořádání dalších hromadných akcí. Například divadelních, filmových a jiných představení, při kterých se nezpívá, se bude moci zúčastnit maximálně 500 diváků, a to výhradně na místech k sezení a bez možnosti občerstvení. Nad rámec limitu osob se budou moci konat i sportovní akce v rámci oficiálních soutěží, kterých se může zúčastnit bez diváků až 130 osob, což platí i pro organizovaný trénink. Na nanejvýš 100 osob jsou omezeny bohoslužby, přičemž i zde platí zákaz zpěvu, či účast veřejnosti na jednáních obecních a krajských samospráv.
Ke změně dochází i u provozoven stravovacích služeb, kde nově platí pravidlo, že u jednoho stolu smí sedět nanejvýš šest osob.
Vláda se zabývala i omezením školní docházky. Kabinet se shodl na tom, že školská zařízení se budou řídit rozhodnutím krajských hygienických stanic, které budou vydávat opatření podle situace v regionu na základě epidemiologického semaforu. Omezení výuky formou přechodu na distanční vzdělávání se má od pondělí 5. října týkat středních, vyšších odborných a vysokých škol v krajích s červenou či oranžovou barvou. Nebude se vztahovat na praktické vyučování a praktickou přípravu, individuální konzultace a zkoušky na vysokých školách a v případě víceletých gymnázií také na povinnou školní docházku. V ostatních krajích dochází k omezení provozu škol a školských zařízení podle školského zákona a vysokých škol podle zákona o vysokých školách tak, že součástí vzdělávání není zpěv a s výjimkou prvního stupně základního vzdělávání v základní škole nebudou dočasně součástí vzdělávání ani sportovní činnosti.
Zdroj: vlada.cz
 
 
 

Publikováno 1. 10. 2020 10:12

Mimořádná opatření s účinností od 24.9.2020

Datum konání: 24. 9. 2020

V souvislosti se zhoršující se epidemiologickou situací v ČR přistupuje Ministerstvo zdravotnictví k dalším protiepidemickým opatřením. Resort od čtvrtka 24. září omezuje otevírací dobu provozoven stravovacích služeb od 22 hodin do 6 hodin ráno a upravuje konání hromadných akcí. Účinnost opatření je limitována na 14 dnů a končí tedy 7. října.

Mimoradne-opatreni-omezeni-hromadnych-akci-23.-9.-2020.pdf

Mimoradne-opatreni-omezení-stravovaci-a-ubytovaci-zarizeni-23.-9.-2020.pdf


Publikováno 25. 9. 2020 12:00

Nová odběrová místa na covid-19 v Ústí nad Orlicí a Chrudimi

Datum konání: 21. 9. 2020

Od pondělí 21. září se otevírají nová odběrová místa na covid-19. Jde o odběrová místa v Orlickoústecké a Chrudimské nemocnici. Obě budou v provozu v pondělí, ve středu a v pátek od 8 do 12 hodin. Tato odběrová místa nebudou testovat samoplátce.

Vzhledem k náročné a zdlouhavé administrativě žádáme, aby se pacienti registrovali k odběru v našem webovém formuláři. V případě nutnosti je odběrové místo schopno odebrat i indikované pacienty, kteří evidenci ve formuláři nemají, je však třeba počítat s časovou prodlevou.

Vstup do orlickoústeckého odběrového místa je z ulice J. a J. Kovářů. Pacienty, kteří jedou na stacionární odběrové místo vozidlem, prosíme, aby nevjížděli do areálu nemocnice, ale využili veřejné parkoviště před nemocnicí.  

Více informací o provozu jednotlivých odběrových naleznete na webových stránkách www.nempk.cz v sekcích Aktuality a COVID-19.

Pravidla pro organizaci odběrů:

  1. Pacienti se registrují do hodinových bloků, v každém bloku je 30 míst. Zdravotníci mohou s přihlédnutím ke zdravotnímu stavu na místě upravit pořadí pacientů.
  2. Registrace na následující den se uzavírá v 11.00 hodin.
  3. Pacienti jsou povinni dodržovat minimálně 2metrové rozestupy, hygienická pravidla a řídit se pokyny personálu.
  4. K odběru je třeba mít s sebou doklad totožnosti a průkaz pojištěnce.
  5. Informaci o pozitivitě či negativitě obdrží pacient prostřednictvím SMS z laboratorního systému.
  6. Prosíme pacienty, aby na odběrová místa nechodili s časovým předstihem.
  7. Prosíme pacienty, aby se registrovali vždy jen na jedno odběrové místo. V případě, že se na plánovaný odběr nemůžete dostavit, odpovězte na potvrzovací e-mail, který obdržíte při registraci.
  8. Bez žádanky v systému NZIS, kterou online vyplňuje indikující lékař nebo hygienik, nemůže být odběr realizován, protože žádanka je nutná pro napojení na laboratorní systém.

 

Orlickoústecká nemocnice


Publikováno 21. 9. 2020 16:46

Den zahrádkářů - ZRUŠEN

Datum konání: 19. 9. 2020

Zahrádkáři informují, že letošní tradiční Den zahrádkářů, který se měl konat v sobotu 19. září 2020 je z epidemiologických důvodů ZRUŠEN.


Publikováno 15. 9. 2020 8:06